کد خبر : 1454486 | 25 مرداد 1396 ساعت 13:12 | 44.1K بازدید | 0 دیدگاه

در مورد بردهایم مقابل پرسپولیس نپرسید!

میثاقیان: پرسپولیسِ امسال و پارسال چیز دیگری است

اکبر میثاقیان امروز قرار است دوباره مقابل پرسپولیس قرار بگیرد.

میثاقیان: پرسپولیسِ امسال و پارسال چیز دیگری است

به گزارش "ورزش سه"، او در بازی‌های گذشته عملکرد خوبی برابر تیم سرخ‌پوش تهرانی داشته و 4 بار پرسپولیس را در لیگ برتر شکست داده است. البته به نظر می‌رسد که سیاه‌جامگان این بار کار سختی برابر پرسپولیس داشته باشد اما میثاقیان امیدوار است که تیمش در این بازی نمایش خوبی داشته باشد و بتواند از پرسپولیس امتیاز بگیرد.

 

شما 5 بار پرسپولیس را در لیگ برتر شکست دادید. خودتان امار این بازی‌ها را در دست دارید؟
خواهش می‌کنم سوالات چالشی نپرسید و از من در مورد بردهایم برابر پرسپولیس سوال نکنید.!

 

چرا؟
پرسپولیس تیم بسیار بزرگی است که از لحاظ فنی قدرت بالایی دارد.آنها بازیکنان و کادر فنی بسیار توانایی دارند و ما بازی بسیار سختی در پیش داریم. پرسپولیس و هوادارانش برای ما بسیار قابل احترام هستند و قطعا بازی سختی داریم.

 

ولی به هر حال در کارنامه شما 5 برد برابر این تیم دیده می‌شود؟
خب، این مربوط به گذشته است و داستان هر بازی با بازی دیگر متفاوت .پرسپولیس پارسال و امسال واقعا چیز دیگری هستند و آنها نشان دادند که یکی از بهترین تیم‌های ایران هستند.

 

حتما باز هم می‌خواهید در این بازی حرص و جوش بخورید؟
خب، هر بازی سخت است خصوصا بازی برابر استقلال و پرسپولیس.البته من بازی برابر این دو تیم را خیلی دوست دارم و حس خوبی به من می‌دهد. این درست است که چنین مسابقاتی فشار و استرس دارد ولی برای من بازی برابر استقلال و پرسپولیس هیجان‌انگیز است.

 

نتیجه را پیش‌بینی می‌کنید؟
نتیجه که اصلا قابل پیش‌بینی نیست ولی ما تلاش می‌کنیم تا یک بازی آبرومندانه انجام دهیم و امیدوارم که در ورزشگاه آزادی از پرسپولیس امتیاز بگیریم.

 

می‌خواهید در این بازی تدافعی بازی کنید؟
من نمی‌توانم در مورد سیستم بازی تیمم از الان صحبت کنم و شرایط مسابقه همه چیز را مشخص خواهد کرد. تلاش ما این است که خوب بازی کنیم و از حریف پرقدرت خودمان امتیاز بگیریم.

 

در مورد جذب بازیکنان جدید چه صحبتی دارید؟
ما نفراتی مثل علی‌عسگر، هاشمی و خرسندنیا را به تیم اضافه کردیم که تجربیات زیادی دارند و می‌توانند به تیم ما کمک کنند. امیدوارم که آنها بتوانند به تیم کمک کنند، خصوصا اینکه سابقه بازی در تیم‌های مشهدی را هم دارند.

 

امسال دنبال چه جایگاهی هستید؟
ما باید بازی به بازی جلو برویم و چیزی هنوز مشخص نیست. تلاش می‌کنم تا یک رتبه خوب را کسب کنیم.

دیدگاه‌ها