کد خبر : 1454497 | 25 مرداد 1396 ساعت 10:23 | 8.9K بازدید | 0 دیدگاه

شکری:

سیاه جامگان می‌تواند پرسپولیس را شکست دهد

مربی سیاه جامگان معتقد است این تیم با برنامه ویژه مقابل حریف امشب خود به دنبال کسب امتیاز خواهد بود.

سیاه جامگان می‌تواند پرسپولیس را شکست دهد

به گزارش "ورزش سه"، رمضان شکری به عنوان مربی سیاه جامگان کار تیمش را امشب برابر پرسپولیس سخت تصور می‌کند و البته از امیدواری و انگیزه بالای بازیکنان برای خودنمایی در این بازی خبر می دهد.


مربی سیاه جامگان در خصوص آخرین وضعیت سیاه جامگان برای این جدال گفت: شرایط تمامی بازیکنان برای این دیدار در حد رضایتبخشی قرار دارد و در طول هفته نیز تمرینات مناسبی بر اساس شرایط حریف در نظر گرفتیم تا بتوانیم از هفته چهارم با دست پر از زمین خارج شویم. 


وی ادامه داد: جای خوشحالی دارد که سیاه جامگان برخلاف فصول گذشته اینبار چهره یک تیم از پیش باخته را ندارد و عملکرد مناسبی نیز از خود به جا گذاشته و در جدال با فولاد هم با بدشانسی بازی را واگذار کردیم. 


شکری در خصوص اینکه شانس کسب امتیاز تیمش برابر پرسپولیس را چطور ارزیابی می کند گفت: در فوتبال هیچ چیز قابل پیش بینی نیست. چه کسی تصور داشت که چلسی در هفته اول لیگ انگلیس برابر برنلی شکست بخورد؟ مطمئنا نه به اندازه پرسپولیس اما برای خودمان شانس کسب امتیاز و حتی پیروزی در این بازی قائل هستیم و تمام بازیکنان انگیزه و روحیه این اتفاق را دارند.


وی در پایان در واکنش به این سوال که آیا آنها نیز با روحیه تیمی مثل برنلی به دنبال برتری مقابل پرسپولیس هستند گفت: از کوچیکترین شانس خودمان برای کسب پیروزی استفاده خواهیم کرد و هیچ کس برای شکست به زمین نخواهد رفت و این دیدگاه در بین کادرفنی و بازیکنان ما نیز وجود دارد و امیدوارم به یک نتیجه مناسب دست یابیم.

دیدگاه‌ها