کد خبر : 1454499 | 25 مرداد 1396 ساعت 14:05 | 21.1K بازدید | 0 دیدگاه

تیم امسال نقاط ضعفش را برطرف کرده است

عبدی: پرسپولیس باید فقط به فکر صعود باشد

کاپیتان سابق پرسپولیس معتقد است حضور تعداد زیاد بازیکن خط میانی در این تیم می تواند از یک سو یک موهبت و از سوی دیگر شاید یک زنگ خطر باشد.

عبدی: پرسپولیس باید فقط به فکر صعود باشد

به گزارش "ورزش سه"، پرسپولیس فصل جدید را با سه پیروزی آغاز کرد و امشب نیز این تیم در صدد دست یافتن به چهارمین سه امتیاز لیگ برتر قبل از بازی حساس برابر الاهلی عربستان است.


حسین عبدی در رابطه با لیگ برتر امسال گفت:« لیگ برتر امسال ، بد شروع نشده است. بعضی تیمها خوب فصل را آغاز کردند و بعضی تیم ها نه، ولی در مجموع همه تیمها در تلاش هستند تا به سرعت به آمادگی و هماهنگی برسند. به نظرم باید دو سه هفته دیگر صبر کرد تا شرایط واقعی تیم ها مشخص شود.»


کاپیتان سابق پرسپولیس درباره این تیم هم گفت:« پرسپولیس فصل گذشته نقاط ضعفی داشت که امسال با یارگیری خوبی که انجام داده توانسته این نقاط ضعف را بپوشاند. این تیم لیگ را با کسب امتیازات کامل شروع کرده و باید ببینیم در ادامه چگونه این مسیر موفقیت را ادامه می دهد.»


او در این رابطه که حضور ده هافبک سرشناس در تیم پرسپولیس آیا برای این تیم حسن است یا دردسر نیز گفت:« چنین اتفاقی هم می تواند حسن باشد و از زاویه دیگری می تواند یک آلارم برای سرمربی به حساب بیاید. با این حال وقتی فلسفه مربی این است که به ترکیب تیم برنده دست نزند ممکن است برخی از بازیکنان که استعداد و پتانسیل حضور در ترکیب را دارند از نظر فکری دچار مشکل بشوند.»


عبدی درباره فلسفه مربیگری برانکو و حفظ ترکیب ثابت تیمش گفت:« این یک فلسفه مربیگری است و هرمربی فلسفه خودش را دارد. من به شخصه معتقدم اگر فاصله بازیهای هفتگی باشد مربی می تواند این رویه را پیش ببرد اما در شرایطی که تیم در چند تورنمنت مثل لیگ، جام حذفی و لیگ قهرمانان هست می شود از سیستم روتیشن یا جا به جایی بازیکنان استفاده کرد. چرا که اگر در فشردگی بازیها ، بازیکنان جا به جا نشوند میزان آسیب دیدگی و ضرب دیدگی و همچنین فشار روی بازیکنان ثابت زیاد می شود درحالیکه یک عده  از بازیکنان که به ترکیب نمی رسند هیچ فشاری را تحمل نمی کنند. با این حال معتقدم باید به فلسفه مربی تیم احترام گذاشت.»


یکی از پرسابقه ترین پرسپولیسی های تاریخ با اشاره به بازی پرسپولیس برابر الاهلی عربستان گفت:« یکی از مشکلاتی که بازیهای ای.اف.سی دارد همین است که بازیهای فصل گذشته به فصل بعد کشیده می شود. این می تواند برای بعضی تیمها خوب باشد و برای بعضی تیم ها نه چون شاید اصلا ترکیب تیمشان برای ادامه مسابقات عوض شود.»


عبدی ادامه داد:« در هرحال معتقدم پرسپولیس الان هنوز به آن هماهنگی صددرصد که فصل گذشته داشت نرسیده و بازی هایش هنوز در دقایقی افت و خیز دارد.  من بازیهای جدید الاهلی را ندیده ام و نمی دانم بازیکنان جدیدی که گرفته چقدر خوب هستند. البته اخباری هم که راجع به بازیکنان جدید الاهلی شنیده ایم خیلی ضد و نقیض بوده است و شاید تمام این کارها برای این است که روی روحیه پرسپولیسی ها تاثیر بگذارند. اما آنچه که معتقدم پرسپولیس اگر روی خودش شناخت داشته باشد- که دارد- می تواند از این بازی موفق بیرون بیاید. به نظر من برای پرسپولیس باید فقط صعود مهم باشد نه برد در یک مسابقه...»

دیدگاه‌ها