کد خبر : 1454510 | 25 مرداد 1396 ساعت 15:10 | 14.5K بازدید | 0 دیدگاه

بیرانوند: هواداران بیایند تا با روحیه در آسیا حاضر شویم

دروازه‌بان شماره یک پرسپولیس از هواداران تیمش خواست با حضوری یکپارچه در استادیوم آزادی در بازی امشب، روحیه آنها برای دیدار مقابل الاهلی را افزایش دهند.

بیرانوند: هواداران بیایند تا با روحیه در آسیا حاضر شویم

به گزارش "ورزش سه"، علیرضا بیرانوند در چهارمین بازی فصل خود به دنبال کلین شیتی دیگر است تا رکورد فصل گذشته‌اش را نیز ارتقا بخشد. دروازه‌بان شماره یک پرسپولیس در خصوص دیدار برابر سیاه جامگان می‌گوید: برای ما نام حریفان هیچ تفاوتی نمی‌کند و به هیچ عنوان حریف امروزمان را دست کم نخواهیم گرفت. خوشبختانه شرایط خوبی داریم و این امیدواری در بین بازیکنان و کادرفنی وجود دارد که بتوانیم چهارمین پیروزی فصل را کسب کنیم.


وی ادامه داد: بازی امروز از جهاتی حساس است و باید با پیروزی برای دیدار مقابل الاهلی از روحیه بالایی برخوردار باشیم. انتظار همگی ما این است که امروز استادیوم آزادی را در یکی از تاریخی ترین شرایط خود ببینیم و با حضور هواداران با روحیه بالا ضمن پیروزی در این دیدار برای جدال مقابل الاهلی نیز آماده شویم. هواداران طی این مدت بزرگترین انرژی برای همه ما بوده‌اند تا فارغ از تمامی مشکلات در کنار آنها جشن پیروزی را برگزار کنیم و در این بازی نیز به حضور آنها نیاز داریم.


بیرانوند کار این تیم را برابر الاهلی سخت توصیف کرد و گفت: روحیه خوبی بین بازیکنان تیم برقرار است و این بزرگترین امیدواری ما برای موفقیت در جدال با الاهلی است. آنها شاید از نظر اسمی قدرتمند باشند و هزینه زیادی هم برای عبور از این مرحله کرده باشند اما ما نیز تنها به صعود فکر می کنیم.

دیدگاه‌ها