کد خبر : 1454511 | 25 مرداد 1396 ساعت 14:36 | 28.5K بازدید | 0 دیدگاه

روحیه بالای پرسپولیسی‌ها پیش از جدال با سیاه‌جامگان

برانکو ایوانکوویچ با توجه به شرایط ایده‌آل روحی و بدنی شاگردانش امیدوار به کسب چهارمین پیروزی فصل و تثبیت جایگاه سرخپوشان در صدر جدول است.

به گزارش "ورزش سه"، برانکو ایوانکوویچ به برنامه‌ی مدنظر خود تا پیش از جدال با الاهلی عربستان نزدیک شده و تنها یک گام دیگر با آن فاصله دارد. سرمربی کروات سرخپوشان با اعلام برنامه لیگ امیدوار بود با کسب 4 پیروزی و تثبیت این تیم در رده بالای جدول، شاگردانش را مهیای جدال حساس و سرنوشت ساز با الاهلی عربستان در یک چهارم لیگ قهرمانان کند. او اکنون با 9 امتیاز صدر جدول را از آن خود و پرسپولیس کرده و تنها جدال با سیاه جامگان را پیش رو دارد که می‌تواند تحقق رویا و برنامه او را شکل دهد.


بازیکنان پرسپولیس بعد از اتفاقات حاشیه‌ای روز گذشته که با قهر کمال کامیابی نیا و در ادامه بازگشت او همراه بود، امروز تمرینات سبکی را در محوطه هتل محل اسکان خود پشت سر گذاشتند تا برای جدال برابر سیاه جامگان مهیا شوند. محسن ربیع خواه و سیدجلال حسینی نیز که با مصدومیت همراه بودند در کنار دیگر بازیکنان حاضر شدند تا شرایط بدنی مناسب خود را برای حضور در ترکیب به نمایش بگذارند.


کمال کامیابی نیا نیز با حضور در اردوی این تیم با فراموشی اتفاقات گذشته در رقابت برای حضور در ترکیب این تیم قرار گرفت و مشکلات خود را با برانکو ایوانکوویچ برطرف کرد. گادوین منشا، دیگر بازیکن ناراضی این روزهای پرسپولیس نیز با روحیه‌ای بالا برای موفقیت برابر سیاه جامگان خط و نشان کشید و امیدوار است اتفاق فصل گذشته برابر این حریف که با دبل او همراه بود تکرار شود.


بشار رسن نیز که در پایان لیگ عراق در تهران حاضر شده و قراردادش را با این تیم منعقد کرده، در تمرینات سبک سرخپوشان حاضر بود و البته بعید است شرایط حضور در جدال با سیاه جامگان را داشته باشد.


شاگردان برانکو ایوانکوویچ بعد از صرف ناهار و استراحت، از ساعت 17:30 در جلسه فنی حاضر خواهند شد تا برای جدال با سیاه جامگان مهیای حضور در استادیوم شوند.

 

1235425

 

1235426

 

1235427

 

1235428

 

1235429

 

1235430

 

1235431

دیدگاه‌ها