کد خبر : 1454516 | 25 مرداد 1396 ساعت 15:43 | 5.3K بازدید | 0 دیدگاه

ذوب‌آهن؛ خطرناک در فولادشهر

تیم فوتبال ذوب آهن با کسب پیروزی پر گل در اولین دیدار خانگی خود، نشان داده که بازی کردن در فولادشهر برای هر حریفی خطرناک است.

ذوب‌آهن؛ خطرناک در فولادشهر 

به گزارش "ورزش سه"، شاگردان امیرقلعه نوعی در دومین دیدار لیگ هفدهم در فولادشهر میزبان تیم گسترش فولاد بودند و در پایان با 3 گل میهمان خود را از پیش رو برداشتند.


ذوبی‌ها دو بازی دیگر خود را در شهرهای مشهد و شهر قدس تهران برگزار کردند که دو تساوی حاصل کار آنها شد. 


سال گذشته هم علیرغم اینکه سبزپوشان شروع خوبی در لیگ نداشتند، از 16 دیداری که در فولادشهر برگزار کردند، 8 دیدار را با پیروزی پشت سر گذاشتند؛ 4 تساوی و سه شکست هم در کارنامه ی این تیم با یحیی گل محمدی و مجتبی حسینی که در دو مقطع هدایت تیم را برعهده داشتند، ثبت شد. آنها علاوه بر این موفق شدند، در لیگ شانزدهم پس از هفته ها رکورد شکست ناپذیری پرسپولیس را با گل زیبای احسان پهلوان خاتمه دهند.


دربی اصفهان در شرایطی برگزار می شود که سپاهان به دنبال کسب اولین پیروزی فصل در ورزشگاهی است که خاطرات خوشی از آن دارد و در مقابل ذوب آهن امیدوار است با پیروزی برابر رقیب همشهری و کسب امتیازات کامل دربی، کم کم خود را به صدر جدول نزدیک کند. 


مسئولان سپاهان پیش از این دیدار تلاش زیادی برای انتقال بازی به ورزشگاه نقش جهان داشتند، اما سبزپوشان ترجیح دادند که میزبانی خود را در ورزشگاه فولادشهر انجام دهند که اولین دیدار لیگ هفدهم در این ورزشگاه هم با پیروزی پر گل آنها همراه بوده است.

دیدگاه‌ها