کد خبر : 1454529 | 25 مرداد 1396 ساعت 15:57 | 15K بازدید | 0 دیدگاه

ممکن است شکست بخوریم اما نباید تسلیم شویم

گل‌محمدی: تمرکز ما روی گل نخوردن است

سرمربی تیم فوتبال تراکتور گفت: به تغییراتی که در خط حمله خواهیم داشت امیدوارم تا این تغییرات جواب بدهد.

گل‌محمدی: تمرکز ما روی گل نخوردن است

به گزارش "ورزش سه"، یحیی گل‌محمدی در نشست خبری پیش از دیدار تیمش برابر نفت تهران در جمع خبرنگاران گفت:در شرایطی هستیم که امتیازگیری خوبی نداشتیم، اما می‌توانستیم 5 امتیاز بگیریم. اگر در زدن ضربات آخر با تجربه بودیم، حق‌مان گرفتن 5 امتیاز بود. چیزی که در دیدار فردا مهم است، این است که باید با تمام وجود تلاش کنیم.

وی ادامه داد: نفتی‌ها مشکلاتی داشتند، اما توانستند چهار امتیاز بگیرند و مقابل تیم ضعیفی قرار نمی‌گیریم و بازی راحتی نداریم. باید از فرصت‌هایمان استفاده کنیم و در دفاع هم خوب کار کنیم. امیدوارم بازی خوب و رو به جلویی ارائه کنیم. گرفتن سه امتیاز برای ما ضروری است و باید برای کسب آن تمام تلاش‌مان را به کار بگیریم.

گل‌محمدی با اشاره به وضعیت فرزاد حاتمی و محرومیت این بازیکن، گفت: باید از این رای انتقاد کنم. هر چند کار حاتمی مورد تایید من نبود و همه می‌دانیم که نباید این اتفاقات می‌افتاد، اما اینکه باشگاه را از داشتن بازیکن محروم کنیم، رای خوبی برای ما نیست. مشکلات باشگاه هم باید در این رای تاثیرگذار باشد. ما مشکلاتی داریم که از اول لیگ با ما بود. نبود فرزاد حاتمی هم به این مشکلات اضافه می‌کند، اما باید با این شرایط کنار بیاییم. نبود حاتمی کار ما را سخت‌تر می‌کند.

«ما باید مبارزه کنیم»، گل‌محمدی با بیان این جمله، عنوان کرد: به بچه‌ها هم گفتم که ممکن است شکست بخوریم یا خسته شویم، اما حق نداریم تسلیم شویم. برای کسب موفقیت باید تمام تلاش‌مان را بکنیم و اگر شده حتی از جان‌مان هم بگذریم.

وی به تمجید از هواداران تیم تراکتورسازی پرداخت و تصریح کرد: به نظر من هواداران تراکتورسازی درک، فهم و شعور فوتبالی‌شان را ثابت کردند و نشان دادند که با تعصب و فهمیده هستند. پس از بازی مقابل استقلال هم گفتم که فقط شرمنده هواداران هستیم. شأن و شخصیت آنها بیشتر از این‌هاست و ما باید بهتر از این‌ها نتیجه بگیریم. امیدوارم هواداران فردا به‌خوبی از ما حمایت کنند که حتماً هم این کار را انجام می‌دهند. آنها شرایط تیم خودشان را درک می‌کنند و من نمی‌دانم با چه زبانی باید از پرشورها تشکر کنم. بچه‌ها همه تلاش‌شان را می‌کنند که این هفته از خجالت همه آنها در بیایند. قرار نیست این مشکلات همیشه باقی بماند. همه این مشکلات تمام می‌شود و ما می‌توانیم انتخاب‌های بیشتری داشته باشیم و نتایجی بهتر هم بگیریم.

سرمربی تراکتورسازی در خصوص کیفیت چمن ورزشگاه یادگار امام(ره) عنوان کرد: ابتدا از هیئت فوتبال تبریز به خاطر کیفیت بهتر زمین چمن نسبت به هفته‌های گذشته و همچنین همکاری برای در اختیار گذاشتن زمین تشکر می‌کنم. فکر می‌کنم کیفیت چمن یادگار امام(ره) در حال حاضر بهتر نمی‌شود اما من از این شرایط هم راضی هستم و امیدوارم مسئولان هیئت فوتبال در کارشان موفق باشند. در هفته‌های گذشته یکسری صحبت‌ها درباره کیفیت زمین چمن مطرح شده بود اما این شرایطی است که وجود دارد و بهتر از این نیز نخواهد شد و به خاطر همین از مسئولان تشکر می‌کنم.

گل‌محمدی درباره مشکلات گلزنی تراکتورسازی و به ثمر رساندن یک گل در 3 دیدار گذشته عنوان کرد: درست است که تیم ما در 3 بازی گذشته تنها یک گل زده اما فکر می‌کنم در این 3 بازی 13،14 موقعیت خوب گلزنی خلق کردیم که از این لحاظ جای امیدواری وجود دارد. شاید بازیکنان به خاطر عدم نتیجه‌گیری تیم در 3 هفته ابتدایی تحت فشار باشند و به خاطر همین شرایط سعی کردیم تمرینات گلزنی زیادی در طول هفته انجام دهیم. امیدوارم اتفاق خوب که گلزنی تیم است رخ دهد و بازیکنان جوانی که در اختیار داریم از موقعیت‌های خود در این بازی استفاده کنند. به تغییراتی که در خط حمله خواهیم داشت امیدوار هستم و احساس می‌کنم این تغییرات جواب می‌دهد.

وی در خصوص عملکرد فرزین گروسیان تصریح کرد: قبلاً هم گفته بودم گروسیان امسال برای اولین بار در لیگ برتر به میدان می‌رود و نیاز به کسب تجربه دارد. این درست که در 3 بازی ابتدایی از روی بی‌تجربگی گل‌هایی دریافت کرده است اما این دروازه‌بان حالاحالاها درون دروازه‌ ما است و به او اعتماد داریم.

سرمربی تیم تراکتورسازی در خصوص وضعیت مصدومان تیمش اظهار داشت: هادی محمدی را 8 ماه و سینا عشوری را یک ماه در اختیار نخواهیم داشت شرایط عارف آغاسی هم مشابه سینا عشوری است و این بازیکن یک ماهی در اختیار ما نخواهد بود.

گل‌محمدی در پاسخ به سوال خبرنگاری که مدعی شده بود تیم‌های او همیشه از ضد حملات به بهترین نحو استفاده می‌کنند و این موضوع در این تیم دیده نمی‌شود گفت: استفاده از ضد حملات شرایط خاص خود را دارد که این شرایط با حضور بازیکنان سرعتی است تا بتوانیم در حمله مؤثر باشیم. با توجه به تجربه کم خط دفاعی تراکتورسازی تلاش ما ابتدا این است که با نفرات بیشتری دفاع کنیم. اعتقاد دارم در این شرایط گل نخوردن بهتر از گل زدن است و تمرکز بیشتر ما روی گل دریافت نکردن است.

دیدگاه‌ها