کد خبر : 1454616 | 25 مرداد 1396 ساعت 22:24 | 128K بازدید | 0 دیدگاه

بعضی خطاها را از هواپیما هم می‌شد دید

خشم برانکو از سؤال جهت‌دار یک خبرنگار

برانکو ایوانکوویچ در یکی از اعصاب خردکن‌ترین روزهای مربیگری در ایران مقابل سیاه جامگان متوقف شد.

خشم برانکو از سؤال جهت‌دار یک خبرنگار

به گزارش "ورزش سه"، سرمربی پرسپولیس کمی برافروخته اما مسلط به خود در نشست مطبوعاتی حاضر شد تا پاسخ خبرنگاران را بدهد:


* تاثیر بازی پیش رو با الاهلی
شاهد یک قانون قدیمی فوتبال بودید؛ تیمی که از شانس خود استفاده نکند مجازات می‌شود و معمولا اینطور مسابقات را هم می‌بازد؛ متاسفانه بیش از حد شانس‌های گل خود را از دست دادیم ولی بعد از آن تمام تلاش‌هایی که شد تاثیری نداشت؛ احتمالا شاید بخشی از تمرکزمان بخاطر دیدار با الاهلی اُفت داشته است.


* نباید مساوی می‌کردیم
متاسفم با اینکه تعداد زیادی از تماشاگران در ورزشگاه حضور داشتند، نتوانستیم یک برد به آنها هدیه کنیم اما می‌دانیم که لیگ سخت و از این نتایج زیاد خواهد بود؛ به هر حال این بازی، مسابقه‌ای بود که نباید سه امتیاز آن را از دست می‌دادیم.


* آن خطا از هواپیما هم دیده می‌شد
دلایل زیادی برای عدم رضایت از داوری داریم؛ لحظات چالش برانگیز زیادی بود که می‌توانست به نفع ما باشد اما خب باید فیلم بازی را دید و بعد نظر داد اما بعضی صحنه‌ها را می‌شد از داخل هواپیما هم دید که طبیعی است از این موضوع ناراضی باشیم.

* می‌خواستیم با پاس به گل برسیم
طبیعی است که در طول یک بازی نمی‌شود مدام حمله کرد؛ می‌خواستیم با یک بازی مبتنی بر پاس‌کاری به موقعیت برسیم که در بعضی مواقع می‌توانستیم به نتیجه دست پیدا کنیم؛ شانس‌های زیادی داشتیم و باید گل می‌زدیم؛ گل علیپور هم احتمالا سالم بود اما به هر حال اینطور است.
 

* نمی‌دانم کجای کار ایراد داشت
من اصلا نمی‌دانم چرا ما باید قوی‌تر از داور باشیم؛ داوری باید محترمانه و صادقانه باشد؛ ایشان به تمام وظایف خود عمل کرد؛ نمی‌دانم مشکل کجا بوده است؛ ما فرصت‌های گل زیادی به وجود آوردیم و تنها شانس آنها در دقیقه دوم، سوم نیمه اول بود؛ روی گلی هم که آنها زدند نمی‌دانم کجای کار ما ایراد داشت.
 

* از کجا می‌دانید؟
از کجا می‌دانید با چنین ترکیبی مقابل الاهلی بازی می‌کنیم؟ امشب به صادق محرمی استراحت دادیم که در بحران کوچکی قرار دارد؛ کاپیتان تیم آماده است و بازگشت او به شرایط بازی طبیعی خواهد بود.


* سیاه جامگان امید به جبران داشت
ما موقعیت‌های گل زیادی داشتیم ولی آنها را تبدیل به گل نکردیم؛ پنالتی هم داشتیم و زدن گل دوم کار را برای ما راحت‌تر می‌کرد اما نتیجه یک بر صفر همیشه به حریف امید می‌داد تا نتیجه را جبران کند؛ من به سیاه جامگان که تا دقیقه 90 تسلیم نشد تبریک می‌گویم؛ پارسال دیده می‌شد وقتی گل می‌زدیم اُفت می‌کردیم اما در این فصل این مسئله کمتر شده است.


* کامیابی‌نیا در عمان بازی می‌کند
کمال کامیابی‌نیا همواره بزرگترین نمونه بازیکن حرفه‌ای بوده است؛ ایشان بعد از عمل جراحی یک ماه زودتر از پیش‌بینی پزشک معالج به تمرینات برگشت و طبیعی است که یک اشتباهی داشت؛ من دیروز با او صحبتی انجام دادم و به نوعی او را برگرداندم و بازپروری کردم؛ بازیکنی است که طی سه سال اخیر کوچکترین مشکلی با او نداشتم؛ به هر حال هم باید او را درک کنیم که جوان است و عصبانی می‌شود؛ همچنین جراحی کتف روی او تاثیر داشته است اما او قطعا در عمان جزو بازیکنان ما خواهد بود و انتظار داریم در خدمت و نتیجه تیم باشد.


* انگار من احمق هستم!
پاسخ برانکو به حضور آدام همتی روی نیمکت پرسپولیس: این سوال شما به این دلیل بود که پدر بزرگ این بازیکن هنرپیشه معروفی است؟ این بازیکن دو رگه نبوده و پدر و مادر ایشان هم ایرانی است؛ احسان حسینی هم روی نیمکت بود؛ آدم همتی  مگر چه چیزی کم دارد یا چه مشکلی دارد؟؛ ایشان هم حق دارد شانس خود را امتحان کند؛ این سوال بدجنسانه‌ای است؛ من که بچه نیستم؛(عصبانیت برانکو از نحوه سوال خبرنگار و عذرخواهی خبرنگار از سرمربی پرسپولیس)؛ شما می‌توانید جای پسر من باشید؛ انگار من یک احمق هستم؛ ببخشید همیشه بهترین جواب شما(خبرنگار) است؛ ایشان در بین 20 بازیکن ما بود؛ آیا در لیست بازی‌های بعد خواهد بود یا خیر را بعدا می‌بینید؛ می‌توانستید درباره احسان حسینی هم بپرسید؛ شما آدام همتی را به‌عنوان بازیکن قبول دارید؟؛ من هم سوال شما را می‌پرسم؟؛ مگر بازی احسان حسینی را دیده‌اید؟؛ چرا از او نمی‌پرسید؟ یا بازی بشار رسن را دیده‌اید؟


* اگر اشتباه به یک سمت باشد، عجیب است
شخصا از داوری امشب رضایت ندارم اما تصمیم باشگاه خواهد بود که بابت این مدل داوری به فدراسیون اعتراض کند یا خیر؛ مشکلی نیست داوری اشتباه کند چون برای همه پیش می‌آید ولی اگر اشتباه همیشه به یک سمت باشد عجیب است.

دیدگاه‌ها