کد خبر : 1454626 | 25 مرداد 1396 ساعت 23:42 | 452.8K بازدید | 0 دیدگاه

انتقادهای تکراری به آقای گل پرسپولیس؛

شعار لیدرها و اشک های طارمی در رختکن

مهاجم بوشهری پرسپولیس در بازی با سیاه جامگان مورد هجمه برخی از تماشاگران این تیم قرار گرفت که خوشایند او نبود.

شعار لیدرها و اشک های طارمی در رختکن

به گزارش "ورزش سه"، مهدی طارمی در دو فصل اخیر با نمایش خوب در ترکیب پرسپولیس دو بار عنوان آقای گلی لیگ برتر را به دست آورده و اکنون نیز جزو موثرترین و برترین گلزنان لیگ قهرمانان آسیاست که این موارد نشان می‌دهد حضور او در جمع سرخ پوشان تاثیرگذار بوده است.


این مهاجم پرسپولیس بعد از ناکامی در گلزنی هفته‌های اول و دوم، در سومین مسابقه 2 گل زیبا مقابل نفت تهران به ثمر رساند تا از کورس رقابت آقای گلی عقب نماند اما با این حال هجمه انتقادات برخی هواداران روی او وجود داشته که در بازی امشب با سیاه جامگان به وضوح خود را نشان داد.


طارمی در دقیقه 12 یک گل زد که از اقبال بد او آفساید اعلام شد و در لحظات پایانی نیمه اول نیز این مهاجم پرسپولیس از پاس امیری استفاده نکرد تا بدون گل زده راهی رختکن شود.


مهاجم بوشهری پرسپولیس در دقیقه 54 یک موقعیت دیگر را از دست داد ولی پاس ندادن به منشان و گل نزدن طارمی در دقیقه 69 موجب شد بخشی از هواداران پرسپولیس علیه او شعار سر دهند و مهاجم نیجریه‌ای را تشویق کنند که این اتفاق به مذاق بازیکنان سرخ پوش خوش نیامد.


پرسپولیس در آستانه یک چهارم نهایی لیگ قهرمانان آسیا نتوانست سیاه جامگان را شکست دهد و به تساوی رضایت داد تا موج انتقادات علیه طارمی که در این دیدار حداقل دو موقعیت خوب گلزنی به دست آورده بود بیشتر از همیشه شود.


طارمی این بار برخلاف پایان دیدار مرحله گروهی لیگ قهرمانان آسیا که مقابل الریان قطر پنالتی خراب کرده بود و به طرف تماشاگران منتقد علامت «هیس» نشان داد این بار با ناراحتی زیادی راهی رختکن شد که به گفته حسین ماهینی، دیگر بازیکن بوشهری سرخ پوشان حتی این انتقادات اشک طارمی را هم درآورده است.


بدون شک طارمی می‌تواند نقش مهمی در کسب موفقیت پرسپولیس در لیگ قهرمانان آسیا داشته باشد اما موج انتقاداتی که علیه او به راه افتاده می‌تواند روی عملکرد این بازیکن نیز تاثیر بگذارد و باید دید برانکو چه تدبیری برای این موضوع دارد.

دیدگاه‌ها