کد خبر : 1454689 | 26 مرداد 1396 ساعت 10:56 | 18.3K بازدید | 0 دیدگاه

خیز اژدهای سرخ آسیا برای المپیک 2020

زیر 20 ساله‌های چین در لیگ منطقه‌ای آلمان

زیر 20 ساله های چین از این پس به عنوان باشگاهی حرفه ای در لیگ منطقه‌ای آلمان به مصاف رقبای خود خواهند رفت.

زیر 20 ساله‌های چین در لیگ منطقه‌ای آلمان 

به گزارش "ورزش سه"، پر جمعیت ترین کشور دنیا برای رسیدن به سطح اول فوتبال در قاره کهن و جهان برنامه های ویژه ای مد نظر قرار داده که یکی از آنها حضور تیم های ملی رده پایه در لیگ های معتبر فوتبال اروپا است از جمله تیم زیر 20 سال چین که قرار است با توافق میان سران فدراسیون این کشور با آلمان در لیگ منطقه‌ای آلمان به میدان برود.


رسانه های چینی به نقل از بیلد مدعی شدند با توافق صورت گرفته اخیر تیم زیر 20 سال چین در قالب باشگاهی دسته چهارمی در این رقابت ها به میدان می رود که برای هر بازی چینی ها باید مبلغی در حدود 15 هزار یورو(60 میلیون تومان) به فدراسیون فوتبال آلمان بپردازند. حضور در این دسته از رقابت ها باعث می شود تا استعدادهای چینی خود را برای بازی های المپیک 2020 ژاپن آماده کنند نکته ای که مجله معروف آلمانی از آن به عنوان هدف اول چین نام برده است.


در گزارش بیلد آمده است:« رئیس فدراسیون فوتبال چین به عنوان یکی از مشاوران رئیس جمهور این کشور خوب می داند یکی از آرزوهای این کشور بازگشت به سطح اول فوتبال دنیا و حضور در تورنمنت های معتبر است از همین رو بعد از صرف هزینه ای سنگین برای بازگرداندن مارچلو لیپی به این کشور و سپردن سکان هدایت تیم ملی به مربی ایتالیایی حالا روی حضور در المپیک 2020 تمرکز کرده اند و خرید امتیاز باشگاهی دسته چهارمی در آلمان نیز در همین راستا بوده است».


با این تفاسیر می توان گفت چینی ها به عنوان یکی از مدعیان اصلی صعود به المپیک 2020 خود را بر سر زبان ها انداخته اند و فدراسیون فوتبال ایران اگر دست روی دست بگذارد و تکلیف تیم امید را مشخص نکند قطعا باز هم با کابوس حذف از المپیک و ادامه طلسم ناکامی ها در این رده سنی روبرو خواهد شد.

دیدگاه‌ها