کد خبر : 1454704 | 26 مرداد 1396 ساعت 11:55 | 19.5K بازدید | 0 دیدگاه

ونگر: برای سانچس فداکاری اقتصادی خواهیم کرد

آرسن ونگر، سرمربی آرسنال مدعی شد که او قصد دارد یک "فداکاری اقتصادی" انجام دهد و الکسیس سانچس را به عنوان بازیکن آزاد در پایان فصل آینده از دست بدهد.

ونگر: برای سانچس فداکاری اقتصادی خواهیم کرد

به گزارش "ورزش سه"، قرارداد سانچس در پایان فصل آینده با آرسنال به پایان خواهد رسید و به نظر توافقی بین دو طرف برای تمدید قرارداد صورت نگرفته است. مهاجم 28 ساله از منچسترسیتی، پاری سن ژرمن و بایرن مونیخ پیشنهاداتی در اختیار دارد. با این حال ونگر مدعی شد که هیچ تمایلی به فروش ستاره شیلیایی ندارد.

 

1234065

 

 

او گفت:" این یک از خودگذشتگی و فداکاری اقتصادی است، فداکاری که باید محاسبه کنید چقدر هزینه خواهد داشت. اگر به بازیکنان اجازه بدهید بروند و جای او کسی را بخرید، شاید بیش از آنکه به دست آورده باشید، از دست داده اید  و اگر قرارداد را تمدید کنید، شاید هزینه اش برایتان از اینکه آن بازیکن را از دست بدهید بیشتر باشد.

 

بنابراین باید مدت قرارداد را با تمایل بازیکن مشخص کرد. بنابراین با بررسی این شرایط، ازخودگذشتگی اقتصادی خیلی هم سنگین نیست. همه چیز به تصمیم من بستگی دارد ولی هیئت مدیره نیز باید با این تصمیم موافقت کند. اگر آنها موافقتی با تصمیم من نکنند، من هم عدم موافقتشان را قبول می‌کنم ولی هیئت مدیره در این مورد حامی من است."

دیدگاه‌ها