کد خبر : 1454726 | 26 مرداد 1396 ساعت 13:36 | 18.2K بازدید | 0 دیدگاه

بوتراگنیو: بیل بازیکن مهمی برای رئال خواهد بود

امیلیو بوتراگنیو، اسطوره رئال مادرید و از مدیران ارشد باشگاه ، پس از قهرمانی رئال در سوپرکاپ اسپانیا، به تمجید از تیم زیدان پرداخت و درباره آینده بیل صحبت کرد.

بوتراگنیو: بیل بازیکن مهمی برای رئال خواهد بود

به گزارش "ورزش سه"، شاگردان زیدان شب گذشته موفق شدند با 2 گل بارسلونا را شکست دهند تا در مجموع با برتری 5-1  قهرمان سوپرکاپ اسپانیا شوند. پس از بازی، بوتراگنیو به تمجید از رئال و عملکردش پرداخت و ابراز امیدواری کرد که زیدان آینده موفق تری داشته باشد.

 

1233912

 

 

او گفت:" در نیمه اول عالی کار کردیم. از اینکه هواداران از ما حمایت کردند خیلی راضی هستیم. در چنین جوی شکست خوردن کار دشواری بود. بردن یک جام هم مشکل است ولی تا به اینجا دو جام کسب کرده ایم. فصلی طولانی پیش روی ماست و روزهای سختی پیش رو داریم. تیم ما آماده است و انگیزه بالایی دارد."

 

بوتراگنیو درباره زیدان و عملکرد تیم گفت:" امیدوارم که زیدان سالها در کنار ما بماند و جام های زیادی نیز ببرد. از نظر فنی، بازیکنان بسیار خوبی داریم. تیم منعطف است و این قابلیت وجود دارد که حتی بهترین بازیکنان نیز تعویض شوند."

 

اسطوره رئال درباره بیل گفت:" زیدان پیش از این در مورد بیل صحبت کرده بود. از همه تیم، از جمله او راضی هستیم و بیل بازیکن مهمی در آینده رئال خواهد بود."

 

دیدگاه‌ها