کد خبر : 1454729 | 26 مرداد 1396 ساعت 14:27 | 78.9K بازدید | 0 دیدگاه

لحظه استارت حواشی در پرسپولیس (عکس)

برخی سکوها در اتفاقی عجیب در جریان دیدار پرسپولیس و سیاه جامگان به مهدی طارمی توهین کرده یا با تشویق رقیب او باعث برهم خوردن تمرکزش شدند.

به گزارش "ورزش سه"، پرسپولیس در حالی که برای کسب دوازدهمین امتیاز فصل شرایط مناسبی داشتند و توانستند در همان دقایق ابتدایی برابر سیاه جامگان به گل برتری دست یابند، درگیر حاشیه‌ای خودساخته شدند. این اتفاق در حالی رخ داد که پیش از این تصور می‌شد آنها با جذب گادوین منشا و حفظ مهدی طارمی صاحب یکی از خوفناک‌ترین خطوط حمله در لیگ برتر شوند. با این حال نیمکت نشینی منشا و از دست دادن چند فرصت از سوی طارمی باعث شد تا برخی هواداران و به زعم بازیکنان خط دهی شده نسبت به این بازیکن موضع گرفته و به تشویق گادوین منشا بپردازند.


این لحظه اوج این شعارها بود، جایی که برانکو ایوانکوویچ نیز به نظر می‌رسید تحت تاثیر شعارها و تشویق‌ها دستور حضور منشا را در زمین صادر کرد و با تشویق بی امان هواداران این مهاجم نیجریه‌ای مهیای تعویض شد. در نهایت نیز با اضافه شدن او به تیم، علیرغم اینکه فرصتی در طول دقایق حضورش به دست نیاورد، با هر حرکت طارمی این بازیکن بود که مورد تشویق قرار می گرفت و داستان حاشیه بزرگ در هفته چهارم اینچنین شکل گرفت. 


عکس: امیرحسین خیرخواه

 

 

 

 

دیدگاه‌ها