کد خبر : 1454732 | 26 مرداد 1396 ساعت 14:40 | 32K بازدید | 0 دیدگاه

چرا آفسایدگیری سیاه جامگان جواب داد؟

پرسپولیس در روزی که با معضلی به نام ستاره های تنبل مواجه بود، در برابر سیاه جامگان در خانه متوقف شد تا اولین بار در فصل جدید در کسب پیروزی ناکام باشد.

چرا آفسایدگیری سیاه جامگان جواب داد؟

به گزارش "ورزش سه"، شاگردان برانکو در دیداری که به واسطه بازی حساس آسیایی چند روز آینده، نمی خواستند خیلی به زحمت بیافتند روی یک غافلگیری سه امتیاز را با یک امتیاز عوض کردند تا خیلی زود متوجه شوند در لیگ برتر نمی توان هیچ تیمی را دست کم گرفت. به خصوص اگر سرمربی تیم مقابل، اکبر میثاقیانی باشد که در امتیاز دادن به سرخپوشان تهرانی خسیس است!


سیاه جامگان هم که به لطف برتری بر پرسپولیس در هفته پایانی فصل گذشته موفق به بقا در لیگ شد با میثاقیان تیمی جوان، جسور و جنگنده ساخته که در رویارویی با مدافع عنوان قهرمانی نشان داد تیم دست و پا بسته ای نیست. هرچند پرسپولیس هم در این دیدارتیم همیشگی نبود.


البته با توجه به نمایش و عملکرد درخشان و با دوام برانکو و تیمش و همچنین در پیش بودن بازی بزرگ پرسپولیس در مرحله یک چهارم نهایی جام باشگاه های آسیا نمی توان بی رحمانه به انتقاد از سرخپوشانی پرداخت که مدت هاست بهترین تیم در سطح باشگاهی کشور به حساب می آیند و آماده ترین ها را در ترکیب خود دارند. 


اما در دیدار مقابل سیاه جامگان تعداد آفسایدهای مهاجمان پرسپولیس در روزی که حریف با بیشترین نفرات در یک سوم دفاعی خود بود نشان از تنبلی و آسودگی خیال ستاره های سرخ در این بازی خانگی داشت به طوری که نفرات هجومی پرسپولیس حتی با از دست دادن توپ کمتر به فکر بازگشت و پرس بازیکنان حریف بودند. اتفاقی که باعث می شد آنها جلوتر از مدافعین مشکی پوش و در آفساید صاحب توپ های بعدی شوند.


با این حال تساوی پرسپولیس مقابل میثاقیان و شاگردانش می تواند تلنگر به موقعی برای پرامیدترین پرسپولیس آسیایی باشد و به شاگردان برانکو کمک کند تا انگیزه و توان به مراتب بیشتری برای ادامه موفقیت در آسیا و حضور در جمع ۴ تیم قاره کهن مقابل حریف عربستانی به خرج دهند.

دیدگاه‌ها