کد خبر : 1454761 | 26 مرداد 1396 ساعت 17:38 | 5.7K بازدید | 0 دیدگاه

آنها استقلال را متوقف کردند

مهاجری: حریف فرصت طلبی پیش رو داریم

رضا مهاجری می گوید حریف پدیده فرصت طلب است و اگر غفلت کنیم و به آنها فرصت دهیم استفاده می کنند. آنها تراکتور را بردند. استقلال را در آزادی متوقف کردند.

مهاجری: حریف فرصت طلبی پیش رو داریم

به گزارش "ورزش سه"، سرمربی پدیده در نشست خبری پیش از مسابقه هفته چهارم مقابل استقلال خوزستان با اشاره به اینکه تنور بازی ها کم کم گرم می شود درباره بازی فردای تیمش گفت: حریف فرصت طلب است. اگر غفلت کنیم و به آنها فرصت دهیم استفاده می کنند. آنها تراکتور را بردند. استقلال را در آزادی متوقف کردند. پس تیم ارزشمندی دارند. 


مهاجری درباره بازی فردا گفت: آنها را آنالیز کرده ایم. امیدواریم بتوانیم با تمرکز و بازی خوب تلاشمان با پیروزی همراه شود.


سرمربی پدیده درباره شکست هفته گذشته مقابل صنعت نفت در آبادان هم گفت: همه شاهد بودند که گل اول آنها در شرایط آفساید بود. در گل دوم هم فیرپلی رعایت نشد. اما در بازی روند خوبی داشتیم و اگر بتوانیم همین روند تیمی را حفظ کنیم موفق خواهیم بود. ما تمرینات خوبی انجام دادیم. ارنجمان متاثر از تمرینات و حریف مقابل است. بنابراین شاید تغییراتی در ترکیب اولیه بدهیم.


وی در پایان درباره محرومان و مصدومان تیمش اظهار داشت: محروم نداریم اما حاتمی را به دلیل جراحی و مصدومیت تا نیم فصل نخواهیم داشت.

دیدگاه‌ها