کد خبر : 1454771 | 26 مرداد 1396 ساعت 13:17 | 5.7K بازدید | 0 دیدگاه

آقایی: مقابل پرسپولیس خوش شانس نبودیم

مدافع سیاه جامگان معتقد است که تساوی، نتیجه عادلانه‌ای برای دیدار مقابل پرسپولیس بود.

آقایی: مقابل پرسپولیس خوش شانس نبودیم

به گزارش "ورزش سه"، محسن آقایی در قلب دفاعی سیاه جامگان یکی از روزهای سخت خود را مقابل پرسپولیس پشت سر گذاشت و البته آنها در نهایت توانستند با تساوی به نتیجه ایده آل‌شان در این بازی دست یابند.
او در خصوص این دیدار گفت: می‌دانستیم که کار سختی مقابل پرسپولیس پیش رو خواهیم داشت و اگر بتوانیم در دقایق ابتدایی  مقاومت کنیم نتیجه لازم را خواهیم گرفت. متاسفانه روی یک اشتباه دروازه‌ی ما باز شد و از حریف عقب افتادیم.


آقایی ادامه داد: پرسپولیس یکی از قدرتمندترین خطوط هجومی لیگ را در اختیار دارد و این بازی محک بزرگی برای ما بود. روی حربه آفسایدگیری نیز برنامه ریزی کرده بودیم و خوشبختانه توانستیم خیلی از حملات آنها را متوقف کنیم.


وی درباره اینکه گفته می‌شود با خوش شانسی به امتیاز لازم برابر پرسپولیس دست یافته اند گفت: اینطور نیست. مقوله شانس در فوتبال یکی از فاکتورهای مناسب است اما اگر خوش شانس بودیم باید برنده زمین را ترک می‌کردیم. مطمئن هستم اگر آقای بادامکی آن توپ در دقایق ابتدایی را وارد دروازه بیرانوند می‌کرد ما برنده می‌شدیم و پرسپولیس نمی‌توانست جبران کند. اگر اینگونه می‌شد شاید به شانس اعتقاد داشتم اما تساوی را نمی‌توان شانس به حساب آورد.


آقایی در مورد اشتباهات داوری که مورد اعتراض هواداران و بازیکنان پرسپولیس قرار گرفته نیز گفت: نمی‌خواهیم به این مسائل ورود کنیم و برای ما نیز بارها اتفاق افتاده که داور مرتکب اشتباه شده است. این اتفاق ممکن است برای هر تیمی بیفتد و اینکه بخواهند نتیجه تساوی را تنها حاصل اشتباه داور بدانند عملکرد موفق ما را زیر سوال برده‌اند که همه می‌دانند اینطور نبوده. ما با برنامه مقابل آنها قرار گرفتیم.

دیدگاه‌ها