کد خبر : 1454851 | 26 مرداد 1396 ساعت 22:57 | 25.7K بازدید | 0 دیدگاه

آزادی استعداد ناب فوتبال تبریز است

گل‌محمدی: صبر کنید؛ فقط 3 امتیاز داریم!

سرمربی تیم تراکتورسازی اعلام کرد اخطارهایی که بازیکنانش دریافت می کنند، مشکل ساز می شود.

گل‌محمدی: صبر کنید؛ فقط 3 امتیاز داریم!

به گزارش "ورزش‌سه"، یحیی گل محمدی بعد از اولین پیروزی تراکتورسازی در لیگ هفدهم در نشست خبری حضور یافت و صحبت هایی انجام داد که در ادامه می خوانید:

 


3 امتیاز ارزشمند گرفتیم


فکر می‌کنم سه امتیاز خیلی ارزشمند را گرفتیم. ما نیاز به این سه امتیاز داشتیم و برای گرفتن آن استرس خیلی زیادی را تحمل کردیم. ما از سه بازی گذشته نتوانسته بودیم امتیازی کسب کنیم و امتیاز این دیدار خانگی می‌توانست برای ما خیلی ارزشمند باشد که خدا را شکر این سه امتیاز را به دست آوردیم.

 


بازهم یک گل راحت خوردیم


ما بازی را خوب شروع کردیم و به گل رسیدیم. در نیمه دوم بازی را به خوبی کنترل کردیم و می‌توانستیم گل‌های بیشتری هم بزنیم. متأسفانه در این بازی گل خیلی راحتی از یک ضربه ایستگاهی دریافت کردیم. برایم جالب بود که پس از دریافت گل باز هم بازیکنان ناامید نشدند و برای جبران این نتیجه جنگیدند. بازیکنانم خیلی جنگیدند و خیلی هم تحت فشار بودند. 

 


از هواداران ممنونم که ناامید نشدند


باید از هواداران تراکتورسازی هم تشکر کنیم که دلیل اصلی این پیروزی بودند و تا آخرین لحظه از ما حمایت کردند و ناامید نشدند. فکر می‌کنم این بهترین نمایشی بود که هواداران می‌توانستند از خود نشان دهند و از همه آنها تشکر می‌کنیم. ما به عشق همین هواداران تلاش می‌کنیم در دیدارهای آتی نیز پر تلاش ظاهر شویم.

 


با محدودیت مواجه بودیم


مشکلی که با آن روبه‌رو هستیم این است که خیلی راحت به حریفان خطا می‌دادیم و تیم حریف هم با استفاده از ضربات ایستگاهی روی دروازه ما موقعیت ایجاد کرد. ما باید این اشکال را رفع کنیم. امروز با برخی محدودیت‌ها نیز مواجه بودیم. طاهران مسموم شد و تنها در دقایق آخر از او استفاده کردیم.

 


آزادی استعداد ناب فوتبال تبریز است


محمدرضا آزادی در سه بازی قبلی چند دقیقه بازی کرد و فکر می‌کنم استعداد نابی برای فوتبال تبریز باشد. او یکی از بهترین‌های زمین بود. آزادی راه زیادی در پیش دارد و باید بیشتر تمرین کند، اما بازی خوبی مقابل نفت ارائه داد و من از او راضی هستم. امیدوارم بتوانیم از جوانان دیگر هم در دیدارهای آینده استفاده کنیم. باید از مربیان قبلی آزادی و سایر جوانان که زحمات زیادی برای آنان کشیده شده است، تشکر کنم.

 


اخطارهای بازیکنان مشکل ساز می شود


بازیکنان باید شرایط تیم را بیشتر درک کنند. اخطارهایی که آنها می‌گیرند ممکن است در آینده ما را اذیت کند. شاگردانم باید با تمرکز بیشتری بازی کنند و نباید به این راحتی کارت بگیرند. با این محدودیت‌ها نباید اجازه دهیم تا این کارت‌ها هم برای ما مشکل‌ساز شود. قبل از آغاز بازی به بازیکنان تأکید کردم که کارت نگیرید. البته شرایط بازی سخت بود  و نفت هم تیم قابل احترامی بود. من این را به خاطر پیروزی مقابل این تیم نمی‌گویم.

 


راجع به حاتمی بی انصافی نکنید


حاتمی در بازی‌های گذشته خوب ظاهر شد. او یکی از بازیکنان اصلی تیم است و انگیزه زیادی دارد. اگر بخواهیم این‌گونه راجع به بازیکنی صحبت کنیم منصفانه نیست، چون او همه تلاش خود را برای تراکتورسازی به کار گرفت. البته اتفاقاتی که قبل از دیدار مقابل استقلال بین او و امیرحسین صادقی رخ داد، خوشایند ما نبود.

 


ضربه نهایی را خوب نمی زنیم


تنها کاری که ما می‌توانیم انجام دهیم تمرین بیشتر و آماده کردن بازیکنان از لحاظ روحی و روانی است تا در موقعیت‌های حساس به خوبی ضربه نهایی را بزنند. ما امسال شرایط خاصی داریم و بازیکنان یک مقدار تحت فشار و استرس هستند. باید قدرت ذهنی بازیکنان را در تمرینات بیشتر کنیم.

 


فراموش نکنید فقط 3 امتیاز داریم


امروز فقط برای سه امتیاز جنگیدیم، اما نباید فراموش کنیم تنها سه امتیاز در جدول داریم و باید برای امتیازات هفته‌های آینده مبارزه کنیم. باید تلاش بیشتری به خرج دهیم، چون هنوز شروع کار ماست.

 


محروم کردن بازیکن مثل بازی بدون تماشاگر است


رفتار حاتمی موردپسند ما نیست، اما اگر بخواهیم باشگاهی را از داشتن بازیکنی محروم کنیم باید در این رأی تجدیدنظر شود. باید همه جوانب در چنین رأیی در نظر گرفته شود. باشگاه در قبال این بازیکنان هزینه می‌کند و با محرومیت آنها کار سخت می‌شود. اگر می‌خواهند، تعهد بگیرند، نمی‌دانم هر کاری می‌خواهند بکنند، اما محروم کردن بازیکنان مانند برگزاری بازی بدون تماشاگر است و فوتبال‌دوستان را اذیت می‌کند.

 


مدافعان ما برای اولین بار در این پست هستند

 

مدافعان میانی ما امسال برای اولین بار در این پست بازی می‌کنند. مثلاً ما محمد نادری را از دفاع چپ به دفاع مرکزی آوردیم. ممکن است یک بازیکن در یک صحنه اشتباهاتی هم مرتکب شود، اما با تمرینات اختصاصی باید این مشکلات را رفع کنیم. این برد را مدیون کسانی چون علی عابدی هستیم که جان‌شان را برای تیم گذاشتند. می‌خواهم این پیروزی را به او تقدیم کرده و از خانواده‌اش نیز تشکر کنم، چون همه عمر خود را به پای او گذاشتند.

 


گروسیان لیاقت اعتماد را  دارد


ترجیح می‌دهم دیگران در این خصوص حرف بزنند. فکر می‌کنم او لیاقت و فرصت اعتماد کردن را دارد. جایی باید به بازیکن اعتماد کرد و امسال نیز ما به او اعتماد کردیم.

دیدگاه‌ها