کد خبر : 1454856 | 26 مرداد 1396 ساعت 23:00 | 102.8K بازدید | 0 دیدگاه

او با دست پس می زند و با پا پیش می کشد

کنایه صریح کرانچار به علی کریمی

سرمربی سپاهان بعد از برد دربی سرحال و خوشحال پاسخ خبرنگاران را داد.

کنایه صریح کرانچار به علی کریمی

به گزارش "ورزش سه" ، زلاتکو کرانچار پس از برتری تیمش در شصت و یکمین شهرآورد فوتبال اصفهان در نشست خبری این مسابقه گفت: دو تیم آنقدر موقعیت گل داشتند که شاهد یک بازی زیبا بودیم و هر دو تیم بسیار سرحال بازی کردند.ما در بخش‌های ابتدایی مسابقه خوب بودیم ولی ذوب‌آهن بعد از آن بازی را به نفع خود برگرداند و توانست با گرفتن چند خطا در کناره‌های زمین خطراتی را بر روی دروازه ما ایجاد کند و این نزدیک‌ترین اسلحه‌ای بود که ذوب‌آهن داشت.

 

کرانچار ادامه داد: در بین دو نیمه با بازیکنان صحبت کردم و از آنها خواستم در اطراف محوطه جریمه خطا ندهند. به جز چند شانس، ذوب‌آهن موقعیت آنچنانی نداشت. البته از حرکت اولیویرا بر روی تک به تک تبریزی هم نباید گذشت که توانست این موقعیت را از حریف بگیرد و بازی را به نفع ما برگرداند.

 

سرمربی تیم فوتبال سپاهان در مورد عملکرد اولیویرا و اینکه به مانند ویسی اعتقاد دارد که دروازه‌بان خوب از پدر و مادر خوب هم واجب‌تر است یا خیر گفت: در ۶ بازی آخر فصل گذشته که به سپاهان آمدم متوجه روند رو به رشد اولیویرا شدم و به همین خاطر خواستم او در تیم حفظ شود. در بازی‌های قبلی به خاطر عدم حضور لی کمی ضربه خوردیم ولی او امروز بسیار خوش درخشید. البته این را هم نباید فراموش کرد که ما در بازی‌های قبلی دو دروازه‌بان رو کردیم که نشان دادند می‌توانند برای سال‌ها دروازه سپاهان را بیمه کنند.

 

وی در مورد مذاکره باشگاه سپاهان با علی کریمی و احتمال بازگشت او به اصفهان هم گفت : از طریق مدیران باشگاه مطلع شدم در حال مذاکره با کریمی هستند. این بازیکن گفته بود احتمال دارد بعد از بازی با سپیدرود به تیم اضافه شود اما امروز شنیدم که او صحبت دیگری کرده و گفته است بعد از انجام بازی‌های تیم ملی می‌خواهد تیم جدیدش را انتخاب کند.

 

در دوره قبلی که در سپاهان بودم، کریمی به اصرار خودم به تیم اضافه شد و در کار خودش استمرار داشت و زمانی هم که به دیناموزاگرب پیوستم او قبل از من به این تیم آمده بود و من خواستم در تیم حفظ شود. بعد از جدایی من به صورت قرضی به تیم دیگری رفت ولی به نفعش است که به سپاهان بیاید و مستمر بازی کند. این موضوع به نفع تیم ملی هم هست. ولی احساس می‌کنم این بازیکن با دست پس می‌زند و با پا پیش می‌کشد و باید به دنبال آلترناتیو و جانشینی برای او باشیم.

دیدگاه‌ها