کد خبر : 1454886 | 26 مرداد 1396 ساعت 23:14 | 66.2K بازدید | 0 دیدگاه

پتانسبل قهرمانی داریم

منتظری: با 17، 18 قرص و آمپول بازی کردم

مدافع استقلالی ها می گوید در روزی که همه چیز می توانست خوب پیش برود بد پیش رفت. شرمنده شدیم، تیم خوبی داریم و مطمئنا روزهای خوب از راه می رسد.

منتظری: با 17، 18 قرص و آمپول بازی کردم

به گزارش "ورزش سه"، پژمان منتظری پس از پایان بازی تیم های استقلال و سایپا در بین خبرنگاران به صحبت پرداخت. 

 

 

شرمنده هواداران هستیم 

 

خسته نباشید به هواداران استقلال می گویم. من زیاد عادت به حرف زدن ندارم فقط باید بگویم که شرمنده هوادارانمان شدیم. در روزی که همه چیز می توانست خوب پیش برود بد پیش رفت. شرمنده شدیم، تیم خوبی داریم و مطمئنا روزهای خوبی از راه می رسد. این تیم دارد سخت کار می کند، بد آوردیم. روی صحبتم به هواداران است و می گویم که معذرت می خواهیم، حق دارند ولی بدشانسی آوردیم و جایگاه ما اینجا نیست. مطمئن باشید این شانس برمی گردد و امیدوارم بتوانم دلشان را دوباره شاد کنیم.

 

 

خواسته های کادر فنی را اجرا کردیم 

 

تمام خواسته هایی که کادرفنی از ما خواست را اجرایی کردیم و موقعیت هایمان تبدیل به گل نشد. باید باهوش تر باشیم، این استقلال می تواند گلزنی کند و به گل برسد ولی بعضی اوقات بی جان بازی کردیم. مطمئنم که بهتر از این خواهیم شد. در روزی که هوادارانمان ما را به خوبی حمایت کردند متاسفانه شرمنده شان شدیم و به گل نرسیدیم.

 

 

بدبیاری آوردیم 

 

همه چیز دست به دست هم می دهد تا نتیجه نگیرید اما ما باید بتوانیم گلزنی کنیم و برنده باشیم. باشگاه می تواند بهتر عمل کند ولی بعضی اوقات بدبیاری است و نمی شود درباره آن بحث کرد و به آن شاخ و برگ داد همراه شماست. 

 

 

با 17، 18 قرص و آمپول بازی کردم 

 

باز هم می گویم که در روزی که می توانستیم حداقل یک امتیاز به دست بیاوریم با بدشانسی شکست خوردیم. من نمی خواستم بازی کنم و حدود 17، 18 تا قرص و آمپول تزریق کردم تا بتوانم بازی کنم. فقط به خاطر آنکه دل هواداران را شاد کنیم و باقی اش بهانه است و متاسفانه بدشانس بودیم و مطمئنا از بازی بعد به بازی برمی گردم. 

 

 

این تیم پتانسیل قهرمانی دارد

 

این تیم جمع شده برای قهرمانی و پتانسیل قهرمانی را دارد و مطمئنا باشید روزهای خوبی پیش روی ماست و اگر خدا بخواهد قهرمان خواهیم شد. 

 

 

خودمان را گول نمی زنیم

 

این حساسیت برای استقلال وجود دارد چون رقیب آبی ها در صدر جدول حضور دارد. ما در 4 هفته 4 امتیاز گرفتیم و خودمان را گول نمی زنیم اما فوتبالی که بازی می کنیم و موقعیتی که ایجاد می کنیم قطع به یقین در نهایت نتیجه گیری به همراه خواهد داشت. من سال گذشته فوتبال استقلال را دنبال می کردم و این بازی ای که امسال استقلال دارد با سال گذشته متفاوت است.

دیدگاه‌ها