کد خبر : 1454941 | 27 مرداد 1396 ساعت 14:22 | 88.3K بازدید | 0 دیدگاه

مهدوی‌کیا: پرسپولیس تیم بهتری است و شایسته قهرمانی آسیا

آغاز کری بزرگ؛ موشک ایرانی برابر اسطوره الاهلی

اسطوره باشگاه پرسپولیس معتقد است مهاجم جنوبی این تیم مهره تاثیرگذار برابر الاهلی عربستان لقب خواهد گرفت.

آغاز کری بزرگ؛ موشک ایرانی برابر اسطوره الاهلی

به گزارش "ورزش سه"، کنفدراسیون فوتبال آسیا با توجه به اینکه به بازی حساس پرسپولیس و الاهلی در مرحله یک چهارم نهایی لیگ قهرمانان آسیا چیزی نماندن است، به سراغ مهدی مهدوی کیا و عماد الحسنی، دو اسطوره از دو باشگاه رفته است و درباره این دیدار جذاب از آنها سوال کرده است. مهدی مهدوی کیا، ستاره سابق سرخپوشان پایتخت و تیم ملی ایران که فوتبالش را در پرسپولیس آغاز کرد و در این باشگاه به پایان رساند، بیش از 100 بازی برای تیم ملی انجام داده و یکی از بازیکنانی بود که از ایران به آلمان رفت و دوران موفقی را در هامبورگ و آینتراخت فرانکفورت پشت سر گذاشت. عماد الحسنی، مهاجم عمانی که 3 فصل در الاهلی بازی کرد و از اعضای تیمی بود که موفق شدند نایب قهرمان آسیا شوند نیز در این مصاحبه حضور یافت.


نظرتان درباره عملکرد باشگاه سابق‌تان در لیگ قهرمانان آسیا تا به اینجا چیست؟
مهدوی کیا: فکر می‌کنم پرسپولیس در این فصل جام باشگاه های آسیا خیلی خوب کار کرده و یکی از قوی‌ترین تیم‌ها در مرحله یک چهارم نهایی است.

الحسنی: با توجه به اتفاقات و روندی که الاهلی طی کرد، مطمئنا آنها در مسیر درستی قرار داشته‌اند.

 

1235836


در نقل و انتقالات وضعیت تیم‌تان را چطور می‌بینید؟
مهدوی کیا: پرسپولیس در نقل و انتقالات خوب ظاهر شده است. آنها یک مدافع میانی و یک مهاجم خطرناک خریده‌اند که فصل گذشته آمار گلزنی قابل توجهی داشته است. پرسپولیس با ظاهری جدید در میانه میدان و سمت چپ دفاعی حضور خواهد داشت.

الحسنی: الاهلی بهترین بازیکنان خارجی را در لیگ عربستان دارد و بازیکنان خوبی نیز جذب کرده‌است ولی مهم‌ترین چیز این است که بازیکنان ارزش خود را ثابت کنند. ما مشتاقانه منتظر دیدار لیگ قهرمانان هستیم.

 

1235833


کدام بازیکن می‌تواند سرنوشت بازی را عوض کند؟
مهدوی کیا: این یک دیدار بسیار مهم است. فکر می‌کنم مهدی طارمی، مهاجم پرسپولیس می‌تواند نتیجه را تغییر دهد.

الحسنی: به نظر من عمر السوما می‌تواند نقش تعیین کننده ای داشته باشد.

 

1235834


پیش‌بینی شما برای دو بازی چیست؟
مهدوی کیا: به نظرم پرسپولیس می‌تواند هر دو بازی را ببرد ولی در پایان، صعود به دور بعد برای ما و هواداران مهم‌ترین چیز است.

الحسنی: بازی آسانی پیش رو نخواهیم داشت ولی باشگاه‌های سعودی آمار بهتری مقابل تیم‌های ایرانی دارند. اگر روز الاهلی باشد و بازیکنان از لحاظ فیزیکی و روحی آماده باشند، فکر می‌کنم به نیمه نهایی صعود می‌کنند.

 

1235835


فکر می‌کنید تیم سابقتان، می‌تواند تا فینال پیش برود و قهرمان شود؟
مهدوی کیا: پرسپولیس بازیکنانی کلیدی در میدان دارد و آنها بسیار با هم هماهنگ شده‌اند. امیدوارم آنها بتوانند پس از سال‌ها قهرمان لیگ قهرمانان آسیا شوند، هر چند که راه دشواری پیش روی آنهاست. قهرمانی در لیگ قهرمانان آسیا هواداران پرسپولیس را بسیار خوشحال می‌کند و امیدوارم این اتفاق امسال رخ دهد.

الحسنی: تیم فعلی الاهلی، قطعا این توانایی را دارد ولی در حال حاضر، مهم‌ترین چیز برای این باشگاه این است که سرجی ربروف، سرمربی باشگاه، تاکتیک‌های مناسب و بازیکنان مناسب را برای بازی پیش‌رو انتخاب کند. به نظرم، الاهلی بهترین گروه بازیکنان بومی و خارجی را در رقابت‌ها دارد.

 

1235832

 

 

دیدگاه‌ها