کد خبر : 1455011 | 27 مرداد 1396 ساعت 17:52 | 20.7K بازدید | 0 دیدگاه

گلزن سیاه جامگان مقابل پرسپولیس که بود ؟

دیدار پرسپولیس مقابل سیاه جامگان با تساوی و حاشیه های جدید برای سرخپوشان به اتمام رسید.

گلزن سیاه جامگان مقابل پرسپولیس که بود ؟

به گزارش "ورزش سه"، پرسپولیس در مقابل سیاه جامگان در خط دفاعی تغییرات زیادی داشت و همین مساله کمی ناهماهنگی میان نفرات دفاعی این تیم بوجود آورده بود. هرچند نفوذهای زیبا و پرشمار انصاری و ماهینی از چپ و راست به خوبی گویای این حقیقت بود که هر بازیکنی در پست تخصصی خود توانایی درخشش بیشتری دارد.

 

*برخلاف سرخپوشان، سیاه جامگانی ها به شدت در کناره ها دچار ضعف بودند. آنها مقابل پرسپولیس به هیچ عنوان در بازی از کناره ها موفق نبودند. همان طور که در دیدارهای قبلی نیز بارها از همین مناطق ضربه خورده اند. شاید جذب علی عسگر این نقطه ضعف مشکی پوشان را بهبود بخشد اما میثاقیان اگر می خواهد به سادگی به رقبا فرصت گلزنی ندهد باید فکری به حال سمت چپ و راست خط دفاعی خود کند.

 

1235900

 

*پرسپولیس و هر تیم خوب دیگری نمی تواند در همه دیدارها برنده از زمین خارج شود‌. این واقعیتی است که باید پذیرفت و داشتن چنین توقعی هم بی جاست. پرسپولیس هم مقابل سیاه جامگان متوقف شد تا بالاخره امتیاز از دست بدهد. پس از توقف های اینچنینی، هواداران نقش پر رنگی در حمایت و بازگشت تیمشان به روند پیروزی دارند. آنها اگر صلاح تیم مورد علاقه شان را می خواهند باید هوشیار باشند که برایش حاشیه سازی نکنند. هیچ بازیکنی بزرگتر و مهمتر از نام پرسپولیس نیست پس حضور یا گلزنی اش هم با ارزش تر از پیروزی تیم نیست.

 

1235899

 

*جوان ۲۲ ساله تهرانی و مهاجم مشکی پوشان مشهدی چهره درخشان دیدار آغازین هفته چهارم در ورزشگاه آزادی بود. پناهی که در هر ۴ دیدار این فصل به عنوان بازیکن جانشین به میدان رفته نمایش فراتر از انتظاری داشته و بعید نیست با ادامه همین روند به ترکیب اصلی سیاه جامگان راه یابد. شماره ۱۷ مشکی پوشان و زننده تک گل تیم مشهدی در حالی دروازه گلر اول تیم ملی را گشود که با وجود سن کم و فرصت یک نیمه ای با اعتماد به نفس بالا در زمین حاضر شد. پناهی که دوندگی بسیار بالایی دارد، تکنیکی و پرقدرت هم هست. ویژگی هایی که از او مهاجمی خوش آتیه ساخته و گلش به پرسپولیس هم جایش را در دل فوتبالدوستان مشهدی باز خواهد کرد.

 

1235897

دیدگاه‌ها