کد خبر : 1455114 | 28 مرداد 1396 ساعت 09:28 | 15.6K بازدید | 1 دیدگاه

شب تلخ سیچلو مقابل هموطنانش

امیدهای والیبال ایران در پی جبران

شب اول مسابقات والیبال زیر ۲۳ سال جهان برای ایران با شکست همراه بود تا شانس شاگردان سیچلو برای صعود کاهش یابد.

به گزارش "ورزش سه"، رقابت های والیبال امیدهای جهان از روز گذشته در قاهره مصر استارت خورده و تیم های حاضر در سالن اصلی رقابت ها به مصاف هم رفته اند.


امیدهای والیبال ایران که با هدایت خوان سیچلو به مصاف رقبای خود رفته اند، شب گذشته در اولین دیدار مقابل هموطنان سیچلو در کشور آرژانتین قرار گرفتند و در حالی که انتظار پیروزی از آنها می رفت، با قوانین جدید ۴ بر ۲ شکست خوردند تا شانس خود را برای صعود از گروه B کمتر از قبل ببینند. 

 

1235998


خوان سیچلو که بعد از شکست شب گذشته به شدت از عملکرد شاگردانش ناراضی بود، عصر امروز در دومین بازی و در کمتر از ۲۴ ساعت باید تیمش را به مصاف تیم ملی چین بفرستد. چین در اولین بازی خود موفق به برتری ۴ بر ۳ مقابل ترکیه شده و می تواند با دومین پیروزی شانس خود را برای صعود بالا ببرد. 

 

1235998


در دیگر بازی تیم های این گروه روسیه ۴ بر صفر از سد الجزایر گذشته است. شاگردان سیچلو نیز برای داشتن شانس صعود باید در دیداری که از ساعت ۱۷:۳۰ امروز آغاز می شود، مقابل چین برنده باشند و سپس به راه خود با رویارویی مقابل تیم هایی چون الجزایر، ترکیه و روسیه ادامه دهند. 

 

1235997


گفتنی است از هر گروه ۲ تیم به مرحله نیمه نهایی صعود می کنند و تیم های سوم و چهارم نیز برای رسیدن به مقام های پنجم تا هشتم تلاش می کنند.

دیدگاه‌ها