کد خبر : 1455167 | 28 مرداد 1396 ساعت 12:16 | 13.4K بازدید | 1 دیدگاه

با اضافه شدن اولیویرا و مروان؛

ترکیب طلایی پوشان کامل شد

تیم فوتبال سپاهان در شرایطی روز پنج شنبه هفته‌ی گذشته به مصاف ذوب آهن رفت که تمام خریدهای پنجره ی تابستانی خود و همینطور گلر اصلی اش را در اختیار داشت.

ترکیب طلایی پوشان کامل شد 

به گزارش "ورزش سه"، سپاهان علیرغم اینکه در خرید بازیکنان داخلی خیلی خوب عمل کرد و آنها از همان ابتدا در تمرینات آماده سازی تیم حضور داشتند، در مورد خریدهای خارجی این شرایط را نداشت؛ ژایرو مدافع برزیلی سپاهانی ها دو هفته پیش از شروع رقابت ها به تیم اضافه شد و رافائل کریولارو 2 روز پیش از آغاز رقابت ها؛ مروان حسین هم دیگر خرید سپاهان برای تقویت بخش تهاجمی بود که چند روز پیش از دیدار هفته ی چهارم به سایر بازیکنان تیم اضافه شد و در مقابل ذوب آهن برای دقایقی فرصت حضور در میدان را پیدا کرد.


بازگشت لی اولیویرا پس از سه هفته مصدومیت نیز یکی از بهترین خبرها پیش از دیدار برابر ذوب آهن بود و این بازیکن موفق شد در بازگشت از مصدومیت یکی از بهترین نمایش های خود را ارائه دهد.


در حال حاضر 4 هفته از رقابت‌های لیگ هفدهم گذشته است و سپاهان موفق شد در هفته ی چهارم و مقابل رقیب همشهری اولین پیروزی خود را کسب کند. اگرچه زلاتکو کرانچار همچنان با مشکل هماهنگی بازیکنان تازه وارد به تیم مواجه است و بدن های آنها باید به فرم مورد نظر سرمربی کروات تیم برسد، اما چیزی که برای طلایی پوشان جای خوشحالی دارد، این است که حالا تمام بازیکنان خود را در اختیار دارند و کرانچار می تواند از آنها برای چینش 11 مرد اصلی خود استفاده کند.


ضمن اینکه سپاهان همچنان به دنبال جذب علی کریمی برای تقویت بخش میانی تیم خود است و کرانچار در آخرین مصاحبه ی خود اعلام کرده که در صورتی که این بازیکن به تیم اضافه نشود، به فکر جایگزینی برای بخش میانی خود خواهند بود.

دیدگاه‌ها