کد خبر : 1455213 | 28 مرداد 1396 ساعت 15:00 | 29.1K بازدید | 0 دیدگاه

در نشست خبری بازی با دپور

زیدان: بازهم می گویم محرومیت رونالدو عجیب بود

رئال مادرید فردا بدون رونالدو کار خود در لالیگا را از زمین دپورتیوو شروع خواهد کرد.

زیدان: بازهم می گویم محرومیت رونالدو عجیب بود

به گزارش "ورزش سه"، رئال با روحیه بسیار عالی پس از فتح سوپرکاپ اروپا و اسپانیا با هدف کسب سه امتیاز راهی ریاسور خواهد شد.

 

 

1235255

 

 

زیزو در نشست خبری این بازی در مورد رمز موفقیت در لالیگا گفت:« عوامل مختلفی دخیل هستند ولی در درجه اول، کار و تلاش تیمی اهمیت دارد. خوب تمرین می کنیم و در شرایط مطلوبی هم قرار داریم. باید از این موقعیت خوب نهایت استفاده را ببریم. فصلی طولانی در پیش داریم و سال گذشته دیدید که همه چیز در هفته پایانی مشخص شد. با کار و تلاش زیاد می توان به موفقیت رسید.

معتقدم قهرمانی در لالیگا مهمترین کاری بوده که تاکنون برای رئال انجام داده ام؛ چون فتح لیگ نیاز به ارائه بازی هایی با حداقل نوسان و کسب نتایجی مطلوب در بیشتر هفته ها دارد. قهرمان شدن در لالیگا دشوار و لذت بخش است.»

 

دپور:« آنها تیم خوبی هستند و در زمین خودشان بازی می کنند. هوادارانی پرشور دارند که کار را برای تیم مقابل سخت می کنند. نگرانی خاصی ندارم و مثل همیشه می دانم که تیم ها برای شکست رئال انگیزه ای مضاعف پیدا می کنند. حالا که مدافع عنوان قهرمانی هم هستیم، انگیزه ها چند برابر خواهد شد. باید کار خودمان را انجام دهیم و اگر مثل همیشه باشیم، پیروز می شویم.»

 

آسنسیو:« معتقدم هر بازیکنی به نوبه خود کمک می کند تا تیم در مسیر رو به رشد قرار بگیرد و آسنسیو هم روز به روز بهتر و بهتر می شود. او یک پدیده است و نیازی به تعریف من ندارد. آسنسیو و دیگر بازیکنان برای فصل دشوار پیش رو آماده هستند. فردا با دپور و چهارشنبه نیز جام برنابئو را پیش رو داریم. بازیکنانم را کاملا متمرکز می بینم.»

 

 

1235830

 

 

نقل و انتقالات:« یک مجموعه بی نظیر در اختیار دارم که حتی می تواند بهتر هم بشود. تا روز آخر نقل و انتقلات هر اتفاقی ممکن است رخ دهد.»

 

BBC:« در طول فصل من بارها ترکیب را تغییر خواهم داد و به بازیکنان استراحت می دهم. در رئال تیم اول و دوم نداریم و همه برای من اهمیت یکسانی دارند. همه در یک قایق قرار داریم.»

 

داوری جنجالی ال کلاسیکوی رفت:« من به داوران مشکوک نیستم و در نشست خبری قبل از بازی برگشت فقط نظرم را در مورد محرومیت رونالدو گفتم. همین حالا هم معتقدم 5 جلسه محرومیت او ناعادلانه و عجیب بود. 5 بازی در اختیار نداشتن رونالدو خیلی زیاد است. یک بار دیگر برای کاهش محرومیتش تقاضای فرجام داده ایم.»

 

دیدگاه‌ها