کد خبر : 1455340 | 29 مرداد 1396 ساعت 09:24 | 71.2K بازدید | 0 دیدگاه

واکنش سرمربی المپیاکوس به جدایی ستاره ایرانی

انصاری فرد می داند مهاجم اول من نیست

سرمربی المپیاکوس در پی درخشش مهاجم ایرانی در هفته اول سوپرلیگ یونان به شایعات جدایی او واکنش نشان داد.

انصاری فرد می داند مهاجم اول من نیست

به گزارش "ورزش سه"، با گل و پاس گل زیبای کریم انصاری فرد المپیاکوس فصل جدید سوپرلیگ یونان را با برد قاطع 4-1 آغاز کرد تا در نقش مدافع عنوان قهرمانی عملکرد قابل توجهی از خود برجا بگذارد. بردی که باعث شد تا سرمربی آلبانیایی شادمان در کنفرانس مطبوعاتی بعد از بازی به صحبت پیرامون شرایط تیم همچنین شایعه جدایی کریم انصاری فرد صحبت کند.


بنسیک هسی مرد آلبانیایی که در مدت زمان کوتاه از حضور روی نیمکت المپیاکوس توانسته تغییراتی اساسی در تیم رقم بزند در واکنش به شایعه جدایی کریم انصاری فرد و حضور مهاجم جدید گفت:« نمی‌دانم چه چیزهایی در این رابطه خواندید یا شنیدید اما باید به شما بگویم که روی همه بازیکنان در تیم المپیاکوس حساب می‌کنیم. من با آنها رک و بدون پرده هستم و می‌دانند چه انتظاری از آنها دارم، البته رضایت خود را از محمد بن (مهاجم کوموری) مخفی نمی‌کنم و او مهاجم اول من است».


او ادامه داد:« با کریم انصاری فرد صحبت کردم و از او راضی هستم. باید از گزینه‌های خود برای هر بازی بهره‌ ببرم. برای اولین بار می‌شنوم که می‌خواهیم مهاجم جدیدی را جذب کنیم. نمی‌توانیم در این رابطه با توجه به تیم 32 نفره المپیاکوس حرفی بزنیم.  کریم در این بازی تلاش زیادی برای کسب نتیجه انجام داد و در ادامه باید ببینیم عملکرد تیمی چگونه خواهد بود از همین رو من دوست دارم او در تیم بماند».


این واکنش از سوی سرمربی المپیاکوس در حالی صورت گرفت که بیشتر رسانه های معتبر یونانی از انتقال قرضی انصاری فرد به باشگاه پانیونیوس در روزهای آتی خبر داده بودند که درخشش شب گذشته انصاری فرد در بازگشت به ترکیب اصلی می تواند سرنوشت او در فصل جاری را تغییر دهد.

دیدگاه‌ها