کد خبر : 1455344 | 29 مرداد 1396 ساعت 09:30 | 18.1K بازدید | 0 دیدگاه

اومانیا: مردم جم عاشق فوتبال هستند

مدافع تازه وارد پارس جنوبی می گوید با وجود احترام به پرسپولیس می خواهد با پیراهن تیم جدید خود با تیم سابقش رقابت کند.

اومانیا: مردم جم عاشق فوتبال هستند

به گزارش "ورزش سه"، مایکل اومانیا مدافع تیم ملی کاستاریکا در جام جهانی 2014 بعد از یک فصل دوری از فوتبال ایران با پیراهن تیم شگفتی ساز پارس جنوبی به لیگ برتر بازگشته است. این مدافع کاستاریکایی در گفت و گو با ورزش سه درباره موضوعات مختلفی صحبت کرده که مشروح آن در ادامه می آید:


پارس جنوبی جدی و منظم است


از باشگاه پارس جنوبی تشکر می کنم که این فرصت را فراهم کرد که به ایران بازگردم. دوستان بسیار خوبی در ایران دارم و واقعا کشور ایران را دوست دارم. پارس جنوبی را به خاطر تعریف های مدیر برنامه ام انتخاب کردم. می دانم که این تیم تازه لیگ برتری شده و خیلی خوشحالم که در این باشگاه حضور دارم زیرا پارس جنوبی یک باشگاه جدی و منظم است. می دانم که این تیم می خواهد در سال های آینده پیشرفت کند. بازیکنان و کادرفنی بسیار خوبی در این تیم حضور دارند و سازماندهی کاملی در این باشگاه می بینم.


برای پرسپولیس احترام قائلم


می دانم که در جدول با پرسپولیس رقابت داریم. احترام زیادی برای پرسپولیس قائل هستم زیرا این تیم فرصت خوبی برای من ایجاد کرد تا در ایران حاضر شوم اما همه تلاشم را اکنون برای پارس جنوبی انجام می دهم. برای پیراهن این باشگاه که هم اکنون آن را بر تن دارم، احترام قائل هستم.


مردم جم عاشق فوتبال هستند


جم شهر بسیار کوچکی است که مردم آن عاشق فوتبال هستند. امیدوارم اوقات بسیار خوبی را برای مردم با کسب پیروزی و عملکرد مثبت در زمین مسابقه ایجاد کنیم.


می خواهیم مانند لایپزیگ باشیم


هدف ما این است که مانند لایپزیگ درخشان عمل کنیم. به اینجا آمدم تا به تیم کمک کنم و تلاش می کنم تا عملکرد درخشانی داشته باشیم.


برای حضور در جام جهانی تلاش می کنیم


سال گذشته در کاستاریکا در تمامی بازی ها فیکس حضور داشتم و در باشگاه بزرگ آلاخوئنزه به میدان رفتم. برای تیم ملی نیز به میدان رفتم و در حال حاضر نیز در تیم ملی برای حضور در جام جهانی تلاش می کنیم.

دیدگاه‌ها