کد خبر : 1455392 | 29 مرداد 1396 ساعت 11:55 | 7K بازدید | 1 دیدگاه

ونگر: به خرید بازیکن فکر نمی‌کنم

آرسن ونگر، سرمربی آرسنال پس از شکست شب گذشته تیمش مقابل استوک سیتی مدعی شد که گام اولش پس از این شکست خرید بازیکن نخواهد بود.

ونگر: به خرید بازیکن فکر نمی‌کنم

به گزارش "ورزش سه"، خسه رودریگس در اولین بازی اش برای استوک سیتی موفق به گلزنی شد و شاگردان مارک هیوز با همان گل موفق شدند 3 امتیاز بازی را دشت کنند. آرسنال در نقل و انتقالات فعالیت چندانی نداشته و تنها دو بازیکن به خدمت گرفته است. با این حال ونگر راه حل تیمش را خرید بازیکن نمی‌داند.

 

1236165

 

 

او گفت:" من انتظار دارم که اول بازیکن بفروشیم. انتظار دارم بعضی بازیکنان بروند زیرا تعداد بازیکنان ما زیاد است و قابل مدیریت نیستند. خیلی باشگاه ها در این شرایط هستند و برای همین است که بازار نقل و انتقالات انقدر ساکت است. ما در حال حاضر 33 بازیکن داریم که تعداد زیادی است. پس از شکستی این چنینی اصلا در حال و هوای نقل و انتقالات نیستم. ما بیش از این ها ناراحت هستیم که به خرید بازیکن فکر کنیم."

 

ونگر معتقد بود که در نیمه اول باید یک ضربه پنالتی روی هکتور بیرین اعلام می‌شد. او در این رابطه گفت:" البته، البته که پنالتی بود ولی ما می‌دانیم که به ما پنالتی نمی‌دهند. به آمار نگاه کنید، متوجه می‌شوید. فصل گذشته بیشترین پنالتی به ضرر ما در لیگ گرفته شد و کمترین پنالتی به نفع ما اعلام شد.فقط آمار را می‌گویم نه چیز دیگر."

دیدگاه‌ها