کد خبر : 1455395 | 29 مرداد 1396 ساعت 11:44 | 6.3K بازدید | 0 دیدگاه

از استرالیا شناخت خاصی نداریم

کاظمی: تورنمنت برای ما تمام نشده است

ملی پوش بسکتبال کشورمان گفت: استرالیا تیم بسیار خوبی است و امیدوارم با دعای خیر مردم شکستشان دهیم و قهرمان شویم.

کاظمی: تورنمنت برای ما تمام نشده است

‏به گزارش "ورزش سه" و به نقل از روابط عمومی فدراسیون بسکتبال، ارسلان کاظمی پیش از دیدار فینال رقابت های کاپ آسیا اظهار داشت: استرالیا و نیوزلند به تازگی وارد قاره آسیا شده اند و سبک بازی شان متفاوت است. اولین بار است که برابر استرالیا به میدان می رویم و از بازیکنانشان قبل این تورنمنت شناخت خاصی نداشتیم. بازیکنان خوبی دارد تیم بسیار خوبی است و بسکتبالی فیزیکی بازی می کند.


‏او ادامه داد: تورنمنت برای ما تمام نشده و امیدوارم امروز با دعای خیر مردم برنده شویم و چهارمین قهرمانی مان در آسیا را نیز کسب کنیم. 


‏ملی پوش بسکتبال درباره نحوه برنامه ریزی رقابت ها گفت: در ابتدا یک بازی می کردیم و دو روز دو روز استراحت داشتیم اما حالا یک مسابقه داریم و کمتر از بیست و چهار ساعت بعد فینال برگزار می شود. شرایط برای استرالیا هم هست اما بازی آنها زودتر بود و فرصت بیشتری برای ریکاوری داشتند. 


‏کاظمی درباره دیدار نیمه نهایی برابر کره جنوبی هم گفت: ما بازی برابر کره جنوبی را خیلی خوب شروع کردیم اما در ادامه کره ای ها هرچه زدند رفت و اختلاف امتیاز کم شد. بازی بسیار حساس بود و حتی کره پیش هم افتاد اما با دفاع تیمی خوب توانستیم نتیجه بازی را برگردانیم و برنده دیدار شویم.

دیدگاه‌ها