کد خبر : 1455412 | 29 مرداد 1396 ساعت 12:27 | 3.8K بازدید | 0 دیدگاه

صعود 4 شمشیرباز به مرحله حذفی یونیورسیاد

4 نماینده شمشیربازی کشورمان به مرحله حذفی مسابقات دانشجویان جهان صعود کردند.

صعود 4 شمشیرباز به مرحله حذفی یونیورسیاد

به گزارش "ورزش سه" و به نقل از فارس، رقابت‌های شمشیربازی مردان دانشجویان در تایوان آغاز شد که 4 قهرمان کشورمان به مرحله حذفی راه یافتند.



در اولین مصاف، علی پاکدامن به مصاف "مانچو پاسکو" از بلغارستان رفت و توانست وی را با نتیجه 5 بر یک از پیش روی بردارد. وی که دارنده مدال نقره دوره قبل در کره جنوبی است، در مرحله بعد رقبای اوکراینی، آمریکایی، تایوانی، سوئیسی و مالزیایی را از پیش برداشت.



محمد رهبر شمشیرباز دیگر کشورمان در نخستین رقابت مرحله مقدماتی برابر ادوارد برلوی فرانسوی ایستاد. او سپس رقیبانش از رومانی،لهستان، کره جنوبی و چین را مغلوب کرد.



محمد فتوحی دارنده 42 جهان نیز با سه برد و یک باخت به مرحله بعد را یافت. او در این مرحله مقابل "جیکوب اوسینسکی"، "سرجیو سرانلیا" از رومانی و "یوتو واتان به" از ژاپن به پیروزی رسید. فتوحی اما در این مرحله بازی را به "پیتر سودرز"و "اندریه کلادکو" به ترتیب از آمریکا و روسیه واگذار کرد.



فرزان باهر ارسباران، نماینده دیگر کشورمان در اولین دیدار به مصاف شمشیر کره ای سان گوک رفت و شکست خورد. وی در مرحله مقدماتی پس از باخت مقابل حریف دیگری از فرانسه به نام رمی سنئگاس باخت. باهر اما با کسب چهار برد در برابر اناتولی کاسنکو از روسیه، نوری هیرو شیمی و از ژاپن، سباستین پوی از مجارستان و الکساندر واگنر از سوئیس به پیروزی رسید.
 

دیدگاه‌ها