کد خبر : 1455413 | 29 مرداد 1396 ساعت 12:39 | 4.7K بازدید | 0 دیدگاه

احدی: یک سال برنامه نداشتن عجیب است

تعطیلی تیم ملی بوکس؛ خوب یا بد؟

سرمربی سابق تیم ملی بوکس نداشتن برنامه در یک سال آینده برای مشت زن ها را عجیب می داند.

تعطیلی تیم ملی بوکس؛ خوب یا بد؟

به گزارش "ورزش سه"، پایان مدیریت ۲۸ ساله احمد ناطق نوری در فدراسیون بوکس و روی کار آمدن افشین داوری با تصمیم سریع سرپرست جدید مبنی بر تعطیلی تیم ملی همراه شد. با اینکه سرمربی کوبایی تیم ملی همچنان در ایران حضور دارد اما تعطیلی اردوی تیم ملی باعث سرگردانی او شده است. 


اکبر احدی، سرمربی سابق تیم ملی بوکس اتفاقات اخیر این رشته را در گفت و گو با خبرنگار "ورزش سه" ارزیابی می کند: «تصمیماتی که فدراسیون گرفته، با مشورت سرپرست و کمیته فنی بوده است. قرار بود سفر تیم ملی کوبا به ایران انجام شود اما لغو شد که من این تصمیم را منطقی می دانم. در این مقطع حضور کوبایی ها در ایران هیچ امتیازی برای ما نداشت و فقط آنها که خودشان را برای مسابقات جهانی آماده می کنند، از این اردوی مشترک استفاده می کردند. در ضمن باید هزینه سفر کوبایی ها نیز توسط فدراسیون ایران داده می شد.»


وی درباره بی برنامگی فدراسیون برای یک سال آینده می افزاید: «من نمی دانم سرمربی کوبایی چه برنامه ای دارد اما خیلی عجیب است که برای تیم ملی در یک سال آینده و تا بازی های آسیایی ۲۰۱۸ هیچ برنامه ای در نظر گرفته نشده است. معمولا تمام کشورها برنامه ۴ ساله ای بعد از المپیک برای خودشان دارند اما فعلا در ایران هیچ برنامه ای برای تیم ملی وجود ندارد. امیدوارم با حضور داوری حداقل این مشکل رفع شده و برنامه ریزی درستی شود.»


احدی در پایان در پاسخ به این سوال که معیار برای انتخاب ملی پوشان در آینده چه خواهد بود، می گوید: «بزرگترین رویداد داخلی ما مسابقات قهرمانی کشور است که باید تیم ملی را از این رقابت ها استخراج کنیم. متاسفانه در این مدت هر بوکسوری که به اردوی تیم ملی می رفت، بعد از یکی، ۲ هفته در زمان افت خود مسابقه درون اردویی می داد، شکست می خورد و حذف می شد. خیمنز آنقدر ملی پوشان را تغییر داده که خودش هم گفته بود بوکسورها را نمی شناسد. متاسفانه یک تیم ملی واحد نداریم و باید برای سرمربی تیم ملی نیز برنامه ریزی درستی انجام دهیم.»

دیدگاه‌ها