کد خبر : 1455478 | 29 مرداد 1396 ساعت 17:17 | 10.7K بازدید | 1 دیدگاه

اعتراض سپیدرود به تاریخ مسابقه با سپاهان

در حالی که پیشتر مسئولان سازمان لیگ به صورت شفاهی قول مساعد داده بودند تا تاریخ بازی سپیدرود با سپاهان در اصفهان را در روز چهارشنبه یا پنجشنبه برگزار نمایند، اما این اتفاق شامل حال سپیدرود نگردید.

اعتراض سپیدرود به تاریخ مسابقه با سپاهان

به گزارش "ورزش سه"، روابط عمومی باشگاه سپیدرود، پس از اعلام برنامه بازی ها و اعتراض باشگاه سپیدرود به فاصله اندک کمتر از چهار روزه بین مسابقه سپیدرود – پیکان که در شامگاه جمعه برگزار شد و مسابقه سپاهان – سپیدرود که باید در روز سه شنبه 31 مرداد ماه برگزار گردد، مسئولان برگزاری قول مساعد دادند که تاریخ این مسابقه تغییر خواهد کرد.


اما در کمال تعجب و علی رغم تغییر زمان بازی تیم هایی مانند پیکان، فولاد، استقلال خوزستان و گسترش فولاد که به مانند سپیدرود در روز جمعه به میدان رفته بودند 48 ساعت به تعویق افتاد ولی به درخواست سپیدرود ترتیب اثری داده نشد و اگر قرار بود چنین اتفاقی رخ دهد باید مسابقه سپیدرود – پیکان به مانند سایر تیم ها یک روز زودتر برگزار می شد.


این رویداد در حالی رخ داده که باشگاه سپاهان به عنوان میزبان سپیدرود، هم یک روز زودتر مسابقه اش برگزار شده و هم هفته گذشته در خانه به میدان رفته است و سپیدرود مجبور شده بدون تمرین و با یک جلسه ریکاوری در برابر سپاهان قرار بگیرد و با توجه به عدم پرواز مستقیم رشت – اصفهان و بعد مسافت زمینی یقینا این امر موجب بروز کیفیت منفی در روز مسابقه بر تیم سپیدرود خواهد شد.


اینکه چرا سازمان لیگ در تغییر برنامه ها سیاست یک بام و دو هوا را در پیش می گیرد بر باشگاه سپیدرود به شدت پوشیده و مبهم می باشد و این باشگاه منتظر شنیدن دلایل مسئولان سازمان لیگ می باشد.

دیدگاه‌ها