کد خبر : 1455482 | 29 مرداد 1396 ساعت 17:40 | 43.5K بازدید | 0 دیدگاه

گزارش:

زیدان و پشت سر گذاشتن گواردیولا در 19 ماه

زین الدین زیدان، سرمربی رئال مادرید در 19 ماه توانست رکورد ویژه پپ گواردیولا را شکسته و به نام خود کند.

زیدان و پشت سر گذاشتن گواردیولا در 19 ماه

به گزارش "ورزش سه"، رئال مادرید در حال سپری کردن یکی از بهترین مقاطع تاریخی خود است. رئالی ها پس از روی کار آمدن زیدان و با تحول تاکتیکی او توانسته اند همه جام ها را درو کنند.

از ژانویه 2016 بود که زیزو سرمربی رئال شد و تاکنون 7 جام برای رئال به ارمغان آورده است. پپ گواردیولا در 19 ماه اول حضورش روی نیمکت بارسا 6 جامه بود ولی زیدان توانسته در مدتی مشابه 7 جام به دست بیاورد که آخرینش سوپرکاپ اسپانیا پس از شکست دادن بارسلونا بود.

 

 

1205116

 

 

رئال پس از تحمل سال ها سلطه بارسا بر فوتبال اسپانیا و اروپا حالا عصر جدیدی را شروع کرده و حتی خود بارسایی ها نیز بر این موضوع معترفند:« برای اولین بار در 9 سال اخیر به این نتیجه رسیدم که رئال برتر از ماست.» این اظهارنظر پیکه پس از ال کلاسیکوی برگشت سوپرکاپ بود که نشان می داد بارسا نیز قدرت برتر رئال را پذیرفته است.

 

نقش اصلی در این موفقیت را زیدان دارد که حالا  یک جام با لوئیس مولونی و 7 جام با میگل مونیوز به عنوان پرافتخارترین مربیان تاریخ رئال فاصله دارد. او آذرماه می تواند با قهرمان کردن رئال در جام جهانی باشگاه ها به مولونی برسد ولی برای رسیدن به مونیوز هنوز باید بیشتر صبر کند.

 

دیدگاه‌ها