کد خبر : 1455490 | 29 مرداد 1396 ساعت 17:56 | 21.2K بازدید | 0 دیدگاه

داور پرسپولیس و سیاه جامگان از لیست هفته پنجم خط خورد

محرومیت یا استراحت اجباری برای حاج ملک

حمید حاج ملک داور مسابقه پرحاشیه پرسپولیس و سیاه جامگان از لیست داوران هفته پنجم لیگ برتر کنار گذاشته شد.

محرومیت یا استراحت اجباری برای حاج ملک

به گزارش "ورزش سه"، اتفاقات و مشکلات داوری بازی پرسپولیس و سیاه جامگان آنقدر واضح بود که حمید حاج ملک در پایان بازی ضمن اعتراف به اشتباهاتش از پرسپولیسی ها عذرخواهی کرد.


بر همین اساس کمیته داوران فدراسیون فوتبال برای بازی های هفته پنجم رقابت های لیگ برتر نام حاج ملک را در لیست داوران این هفته قرار نداد.


حاج ملک در بازی پرسپولیس و سیاه جامگان اشتباهات تاثیرگذاری داشت که در نهایت دو امتیاز حساس را از پرسپولیس گرفت. گل سیاه جامگان بر روی خطای هند بازیکن سیاه جامگان به دست آمد ضمن اینکه ضربه پنالتی روی علی علیپور اعلام نشد. او همچنین می توانست بازیکن سیاه جامگان را نیز به دلیل خطای خشن اخراج کند که این اتفاق نیز رخ نداد.


اما همانطور که کارشناسان داوری پیش از این گفته بودند داوری که چنین اشتباهات تاثیرگذاری داشته باشد حداقل باید سه تا چهار هفته استراحت کند یا به بیان بهتر دور از مسابقات باشد.


با وجود اینکه کمیته داوران فدراسیون فوتبال رسما خبر محرومیت حاج ملک را اعلام نکرده اما نبودن نام او در میان داوران هفته پنجم نشان می دهد این داور به دلیل اشتباهات با محرومیت مواجه شده و شاید این دوری در یکی دو هفته دیگر نیز ادامه داشته باشد.

دیدگاه‌ها