کد خبر : 1455511 | 29 مرداد 1396 ساعت 20:15 | 34.2K بازدید | 0 دیدگاه

پول می‌دهیم و حمایت می‌کنیم

افتخاری: به منصوریان وقت خواهیم داد

مدیرعامل باشگاه استقلال در پایان جلسه هیات مدیره روبروی اصحاب رسانه قرار گرفت و به حواشی مربوط به این جلسه پاسخ داد.

افتخاری: به منصوریان وقت خواهیم داد

به گزارش "ورزش سه"، رضا افتخاری، مدیرعامل باشگاه استقلال در پایان جلسه هیات مدیره روبروی خبرنگاران قرار گرفت و به مهمترین موضوعات این باشگاه پاسخ داد.


وی در ابتدا در خصوص علل عدم برگزاری این جلسه در روز گذشته و طبق برنامه گفت: جلسه خیلی خوبی بود و علت اینکه این جلسه روز گذشته برگزار نشد به این دلیل بود که در ایرانسل جلسه داشتیم و آن نشست طولانی شد و به دنبال تصمیم برای اسپانسر مالی امسال بودیم. در نهایت هم تصمیم بزرگی گرفته شد. ما یک هفته روی این موضوع با نماینده‌های ایرانسل بحث داشتیم تا به یک جمع بندی رسیدیم تا امسال هم با ایرانسل قرارداد داشته باشیم.


مدیرعامل باشگاه استقلال در خصوص عقد قرارداد با حامی جدید گفت: ما سال گذشته یک مشکلی داشتیم و تقاضای ما این بود که درآمدها مستقیما به حساب باشگاه بیاید که اینطور نبود و پول به حساب اسپانسر می‌رفت و این پروسه زمان می‌برد و برنامه‌های ما را برهم می‌زد. اما حالا برای اولین بار قرار بر این شده که پول مستقیما به حساب ما واریز شود و مخارج را خودمان پرداخت کنیم. با این شکل جدید انتظار می‌رود مشکلات جدی باشگاه حتما حل شود. 


مدیرعامل باشگاه استقلال در خصوص اینکه تصمیم در خصوص آینده مربیگری این تیم در جلسه هیات مدیره چه شد گفت: آقای منصوریان آمدند و امروز گزارش عملکرد به هیات مدیره دادند. سوالاتی از ایشان شد و آقای منصوریان هم پاسخ دادند. در نهایت قرار شد بعد از خروج ایشان از جلسه یک تصمیمی بگیریم با توجه به اینکه در دو سه هفته اخیر نتایج خوبی نگرفتیم. البته با توجه به زحمتی که ایشان کشیده، جمع بندی ما بر این شد تا به آقای منصوریان زمان بدهیم. 


افتخاری در خصوص اعتراضات هواداران گفت: برخی از این اعتراضات وارد نیست چرا که ما امتیازاتی به خاطر محرومیت بازیکنان و اشتباهات داوری از دست داده‌ایم و این مساله را نمی‌توان به حساب منصوریان و تیم فنی گذاشت. در نهایت به این نتیجه رسیدیم که باید از تیم فنی و علیرضا منصوریان حمایت کنیم. سال گذشته هم چنین وضعیتی داشتیم و آقای علیرضا منصوریان توانست با اعتماد به جوانان نتایج خوبی بگیرد. امسال هم مطمئنم با تیمی که بستیم شرایط بهتر خواهد شد. ما باید یک مقدار صبور باشیم و به جرات و اطمینان می‌گویم نتایج تغییر خواهد کرد چرا که مشکلات مالی هم برطرف خواهد شد و سعی می کنیم تا پیش از دیدار برابر پدیده بخشی از مطالبات را پرداخت کنیم و مطمئن هستیم این مساله در روحیه آنها تاثیر خواهد گذاشت.

 

او در ادامه در واکنش به شکایت مگویان، گفت: صحبتی که من با ادموند اختر داشتم، قرار گذاشتیم تا در یک فرصت مناسب به توافق دست پیدا کنیم. یک ماه به مگویان فرصت دادیم تا این بازیکن یک تیم انتخاب کند. یک نامه به این بازیکن دادیم و این موضوع را اعلام کردیم تا او بتواند با تیم های دیگر مذاکره کند. اگر در این مدت تیم پیدا نکرد، با ما مذاکره می کند تا مبلغی به او پرداخت کنیم. اگر قرار باشد توافق کنیم، شاید مبلغ کمتری را پرداخت کنیم. مگویان بازیکن با اخلاقی بود که حاشیه نداشت و با او مشکلی نداشتیم. ما از نظر فنی و تمرین با مگویان مشکل نداشتیم. نهایتا یک مبلغی را برای رضایت او پرداخت خواهیم کرد. در گذشته اگر به فیفا شکایت می کردند به این دلیل بود که کسی پاسخگو نبود و اگر توافق می کردند، مشکل به وجود نمی آمد. سیاست ما اما این نیست و تلاش می کنیم تا رضایت بازیکنان را جذب کنیم. امسال می خواهیم بخشی از مطالبات بازیکنان و مربیان قدیمی را پرداخت کنیم.


افتخاری درباره پرونده بازیکنان استقلال در AFC گفت: دو بازیکن به نام های کاوه رضایی و تیموریان شکایت کرده اند. این شکایت ها از سوی وکیل این بازیکنان انجام شده است. این نامه ها به کمیته تعیین وضعیت ارجاع داده می شود و خود فدراسیون فوتبال آسیا دخالت نمی کند. ما جلساتی داشتیم و قرار شد که با مذاکره این موضوع را حل کنیم.

 

مدیرعامل استقلال ضمن مذاکره با گزینه های خارجی، گفت: ما با هیچ اسمی مذاکره نکردیم و تمامی این اسامی را تکذیب می کنم.


او در پایان درباره غیبت قریب در جلسات، تصریح کرد: ایشان 4 جلسه غیبت داشتند و این موضوع را باید از خود ایشان بپرسید اما احتمالا ایشان مشکل شغلی داشتند. ما دعوت نامه کتبی به آنها دادیم اما باز هم می گویم خود آنها باید پاسخگو باشند.

دیدگاه‌ها