کد خبر : 1455522 | 29 مرداد 1396 ساعت 20:22 | 19.1K بازدید | 0 دیدگاه

تاتنهام 1 - 2 چلسی ؛ آسمان لندن همچنان آبی است

چلسی موفق شد در روزی که تاتنهام موقعیت های خوبی را از دست داد، با دبل مارکوس آلونسو 1-2 رقیب همشهری خود را مغلوب کند.

تاتنهام 1 - 2 چلسی ؛ آسمان لندن همچنان آبی است

 

به گزارش "ورزش سه"، بازی با برتری چلسی آغاز شد و این تیم در همان 5 دقیقه ابتدایی می توانست به گل برسد اما موراتا در دهانه دروازه نتوانست با ضربه سر موقعیت بسیار خوب خود را تبدیل به گل کند.

 

 

1236324

 

 

دقایقی بعد تاتنهام با ضربه محکم هری کین دروازه چلسی را تهدید کرد اما تیبو کورتوا موفق به واکنش و رد کردن توپ شد. لحظاتی بعد دمبله نیز برای باز کردن دروازه چلسی صاحب موقعیت شد اما ضربه او با اختلاف کمی از کنار دروازه به بیرون رفت.

 

اما در دقیقه 24 چلسی به گل رسید. آبی های لندن پشت محوطه صاحب ضربه ایستگاهی شدند و مارکوس آلونسو با نواختن یک ضربه زیبا به گوشه دروازه لوریس، تیمش را با یک گل پیش انداخت.

 

 

1236328

 

1236325

 

 

در دقیقه 29 هری کین می توانست بازی را به تساوی بکشاند اما ضربه او با عکس العمل کورتوا همراه بود. در دقیقه 42، تاتنهام بهترین فرصت را برای زدن گل تساوی داشت اما ضربه هری کین به دیرک دروازه برخورد کرد.

 

 

1236329

 

 

در دقیقه 45 بن دیویس شانس خود را از پشت محوطه امتحان کرد که سنگربان چلسی باز هم واکنش نشان داد و لحظاتی بعد دایر در دهانه دروازه فرصت خوبی را از دست داد تا نیمه اول با تک گل برتری چلسی به پایان برسد.

 

با شروع نیمه دوم، تاتنهام روند هجومی خود را ادامه داد و در همان ابتدا می توانست توسط هری کین به گل برسد اما رودیگر دروازه چلسی را نجات داد.

 

در ادامه، تاتنهام تلاش زیادی برای خلق موقعیت داشت اما دفاع منظم چلسی به آنها اجازه چنین کاری را نداد. در دقیقه 70 موسس فرصت خوبی برای 2 برابر کردن اختلاف داشت اما ضربه او از بالای دروازه خارج شد.

 

1236326

 

 

لحظاتی بعد چلسی بهترین فرصت را برای زدن گل دوم داشت اما ضربه دیدنی ویلیان به دیرک دروازه هوگو لوریس برخورد کرد.

 

اما در دقیقه 81  باتشوایی که دقایقی قبل وارد میدان شده بود به اشتباه و با ضربه سر روی ارسال اریکسن دروازه خودی را گشود تا تاتنهام در عین ناباوری به گل تساوی برسد.

 

اما این پایان کار نبود و مارکوس آلونسو موفق شد در دقیقه 88 و روی اشتباه مسلم هوگو لوریس با ضربه از درون محوطه جریمه گل دوم خودش و چلسی را به ثمر برساند.

 

در ادامه و علیرغم تلاش تاتنهام اتفاق خاصی رخ نداد تا چلسی 1-2 پیروز شده و فاتح دربی لندن شود.

دیدگاه‌ها