کد خبر : 1455607 | 30 مرداد 1396 ساعت 09:34 | 23.7K بازدید | 0 دیدگاه

طارمی یا عمر؛ برنده جنگ پرسپولیس و الاهلی کیست؟

مهدی طارمی و عمر السوما رقابت تنگاتنگی با یکدیگر خواهند داشت؛ رقابتی که می تواند برنده مسابقه را تعیین کند.

به گزارش "ورزش سه"، فردا روز فوق العاده حساسی برای فوتبال ایران خواهد بود. جایی که پرسپولیس تنها نماینده ما باید در دیداری سرنوشت ساز از دور رفت مرحله یک چهارم نهایی رقابت های لیگ قهرمانان آسیا رو در روی الاهلی عربستان قرار بگیرد.


الاهلی لیگ عربستان را خوب شروع نکرد و در برابر الاتفاق عربستان شکست خورد. تک گل این تیم در آن دیدار توسط عمر السوما زده شد. در بازی دوم که تیم عربستانی الفتح را 4 تایی کرد السوما زننده گل نخست تیمش بود.  این بازیکن سوریه‌ای شباهت بسیار فراوانی به مهدی طارمی دارد. او هم مانند طارمی در فصلی که گذشت اقای گل فوتبال عربستان شد و جایزه بهترین بازیکن فصل را همانند مهاجم جنوبی پرسپولیس از آن خود کرد.


هر دو شماره 9 را بر تن می کنند. سوماه 28 ساله است و طارمی 25 سال سن دارد. از لحاظ قد و قامت ستاره عربستانی الاهلی 7 سانت بلند تر است و 192 سانتی متر، بلندی قامت دارد.


هر دو تا به اینجا در فصل جدید دو گل زده اند. طارمی در هفته سوم لیگ برتر دو بار دروازه نفت را باز کرد و السوما در اولین و دومین هفته لیگ عربستان دروازه الاتفاق و الفتح را گشود.

 

1235362


هر دو بازیکن از سال 2014 به عضویت تیمهای کنونی خود در آمدند. السوما در 70 بازی 75 گل برای الاهلی زده است و طارمی در 107 بازی 54 گل زده است. در سایت ترانسفرمارکت ارزش السوما 7/4 میلیون یورو و طارمی 2 میلیون یورو تخمین زده شده است.


در رقابت های لیگ قهرمانان امسال طارمی 6 گل زده و السوما 4 بار موفق به باز کردن دروازه رقبا شده است. 


باید دید در جدال پیش رو کدام یک می توانند موفق باشند. طارمی که فصل را با حواشی عجیب آغاز کرده، برای تداوم گلزنی خود در آسیا و نزدیک شدن به عنوان مرد سال آسیا به میدان می آید و السوما با روحیه ای فراوان به خاطر دعوت شدن به تیم ملی سوریه بعد از 5 سال دوری.

دیدگاه‌ها