کد خبر : 1455641 | 30 مرداد 1396 ساعت 11:06 | 39.3K بازدید | 0 دیدگاه

نقطه ضعف الاهلی؛ خوراک طارمی و علیپور

متخصصان گرفتن پنالتی فردا شب فرصت مناسبی را پیش روی خود می بینند.

نقطه ضعف الاهلی؛ خوراک طارمی و علیپور

به گزارش "ورزش سه"، پرسپولیس فردا در دیدار رفت مرحله یک چهارم لیگ قهرمانان در حالی به مصاف الاهلی عربستان خواهد رفت که میزبانی این بازی را برعهده خواهد داشت.


الاهلی در این دوره از رقابت ها سه گل خود را از روی نقطه پنالتی دریافت کرده است. این یعنی یک سوم کل گلهایی که این تیم عربستانی خورده به خاطر بی احتیاطی مدافعین این تیم بوده است. یکی از این پنالتی ها در برابر ذوب آهن حاصل شد و مهدی رجب زاده آن را تبدیل به گل کرد.

 

حالا این مساله می‌تواند بهترین خبر برای مهدی طارمی و حتی علی علیپور باشد. شماره 9 پرسپولیس در ترکیب سرخپوشان به گرفتن پنالتی شهره است. طارمی با توجه به سرعت بالا و جا به جایی‌های مناسب می‌تواند مدافعین را به اشتباه بیندازد و برای تیمش پنالتی بگیرد. علی علیپور نیز چنین شرایطی دارد و در هفته‌های پایانی لیگ فصل گذشته در بسیاری از بازی‌ها توانست از این حربه برای دستیابی به موقعیت گل تیمش سود ببرد و البته چند بار نیز خطا روی او گرفته نشد. 


اکنون باید دید مهدی طارمی و علیپور قادر خواهند بود مدافعینی چون محمد الموتیل و موتاض هوساوی را مجبور به خطای پنالتی کنند و از کندی آنها نهایت استفاده را ببرند یا خیر.

دیدگاه‌ها