کد خبر : 1455655 | 30 مرداد 1396 ساعت 11:32 | 6.5K بازدید | 0 دیدگاه

حاتمی: به همه بازیکنانم نمره 20 می‌دهم

سرمربی تیم ملی بسکتبال ایران از عملکرد تمام بازیکنانش در کاپ‌آسیا ابراز رضایت کرد.

حاتمی: به همه بازیکنانم نمره 20 می‌دهم

‏به گزارش "ورزش سه"  و به نقل از روابط عمومی فدراسیون بسکتبال، مهران حاتمی پس از پایان رقابت‌های کاپ آسیا اظهار داشت: همه می دانند سطح بسکتبال استرالیا با آسیا متفاوت است. ما بعد از پیروزی برابر همه حریفان آسیایی به فینال رسیدیم و همه سعی و تلاشان را کردیم تا برنده دیدار نهایی باشیم اما سطح بسکتبال ما با استرالیا متفاوت است و نیاز است این تفاوت را با تلاش بیشتر از بین ببریم. باید به سطح بالا برسیم و رشد کنیم. 


‏او ادامه داد: استرالیا در فینال با همان سطح بالای بسکتبالی که داشت برنده این دیدار شد. به نظرم حضور اقیانوسیه در رقابت‌های آسیا فرصت خیلی خوبی برای ما است. این رقابت‌ها نشان داد که باید سطح آسیا بالاتر برود و ما نیز به طور موازی با آن رشد کنیم. 


‏سرمربی تیم ملی بسکتبال کشورمان گفت: هرچه تعداد بازی‌های ما با این حریفان بیشتر شود قطعا رشد بیشتری خواهیم داشت. بازیکنان ما باید در بازی‌های پرفشار بازی بیشتری کنند تا رشد کنند. انقدر هم باهوش هستند که خیلی سریع از حریفان قدرتمند خود یاد بگیرند و پیشرفت کنند.


‏حاتمی با تمجید از عملکرد تیم ملی بیان کرد: همه بازیکنانم در این مدت تلاش کردند. من به همه نفراتم نمره 20 می‌دهم چون واقعا عالی بودند. از تمام بازیکنان به خصوص بزرگ‌ترهای تیم تشکر می‌کنم که حضورشان باعث شد تیم شرایط مستحکم تری برای مسابقات داشته باشد.

دیدگاه‌ها