کد خبر : 1455665 | 30 مرداد 1396 ساعت 12:20 | 12.2K بازدید | 0 دیدگاه

دایی: نمی‌خواهیم موقعیتمان به خطر بیفتد

سرمربی سایپا در نشست خبری پیش از دیدار با تراکتورسازی شرکت کرد.

دایی: نمی‌خواهیم موقعیتمان به خطر بیفتد

به گزارش "ورزش سه"، علی دایی سرمربی تیم فوتبال سایپا که با 10 امتیاز در رده سوم لیگ قرار دارد، با حضور در نشست خبری پیش از دیدار با تراکتورسازی پاسخگوی سوالات خبرنگاران شد. سرمربی سایپا در این نشست خبری درباره موضوعات مختلفی صحبت کرد که مشروح آن در ادامه می آید:


تراکتورسازی به جز بازی نفت، خیلی بدشانس بود
فردا دوباره یک بازی سخت و حساس را پیش روی داریم. با توجه به نتایج اخیرمان، دوست نداریم موقعیتمان به خطر بیفتد. با تمام وجود سعی می کنیم تا بازی فردا را ببریم. برای تراکتورسازی و هوادارانش احترام زیادی قائل هستم. آنها به جز بازی با نفت، خیلی بدشانس بودند و در هیچ کدام از بازی ها لایق باختن نبودند.

 

به سه امتیاز بازی نیاز داریم
به گل محمدی بابت تیمش تبریک می گویم. ما نیاز به سه امتیاز فردا داریم. تمام سعی و تلاش ما بر این است تا فردا پیروز شویم. دو روز ریکاوری کردیم و دیروز یک تمرین خوب داشتیم. امروز هم یک تمرین داریم تا برای فردا آماده شویم.

 


حرف های زیادی برای گفتن داریم
 مطمئنا ما تمام سعی و تلاش خود را می کنیم که این روند فعلی ما شکسته نشود. ما از شروع تمرینات، به سختی کار کردیم. الان هم خوب کار می کنیم و جزو تیم هایی هستیم که اگر اتفاق خاصی نیافتد حرف های زیادی برای گفتن خواهیم داشت.

 

وقفه لیگ شرایط را بد می کند
 مطمئنا نه تنها ما بلکه همه تیم ها روی دور افتاده اند و این وقفه لیگ باعث می شود از شرایط بازی خارج شویم ولی به خاطر شرایط تیم ملی باید این مسئله را قبول کنیم. تیم ملی واجب تر از باشگاه هاست. تیم ملی باید به نتایج خوبش ادامه دهد. ما باید برای جام جهانی آماده شویم و همین دو بازی می تواند بازی تدارکاتی برای تیم ملی باشد. اگر قرار به ضرر کردن باشد، برای همه است.

 

فرصت سوزی می کنیم
ما فرصت های زیادی را از دست می دهیم ولی مهاجمان من خیلی خوب کار کرده اند. تیم ما 7-8 گل زده و این نشان دهنده این است که کار هجومی را بلد هستیم و موقعیت های خوبی ایجاد می کنیم. ما باز به زمان نیاز داریم و ان شاءالله بازهم کار می کنیم. از همه بازیکنانم راضی هستم. ما تلاش می کنیم بیشتر گل بزنیم.

دیدگاه‌ها