کد خبر : 1455707 | 30 مرداد 1396 ساعت 14:18 | 17.5K بازدید | 0 دیدگاه

مهاجری: بازی با استقلال یک چالش بزرگ است

سرمربی پدیده می گوید بازی با استقلال و پرسپولیس همیشه یک چالش بزرگ است.

مهاجری: بازی با استقلال یک چالش بزرگ است

به گزارش "ورزش سه"،رضا مهاجری در نشست خبری قبل از بازی با استقلال پاسخ خبرنگاران را داد:

 

 

بازی با استقلال یک چالش بزرگ است

 

برای تیم های شهرستانی، استقلال و پرسپولیس همیشه یک چالش بوده اند. ما باید از این فرصت استفاده کنیم تا از حقانیت خود دفاع کنیم. یکی به من گفت که شما مقابل استقلال و پرسپولیس همیشه خوب هستید ولی من گفتم که ما همیشه خوب هستیم ولی این دو بازی بیشتر دیده می شوند.

 

 

می خواهیم همه را سوپرایز کنیم

 

امیدوارم فردا نتیجه لازم را بگیریم. می خواهیم همه را سوپرایز کنیم با ارائه یک بازی جذاب. ما کمتر از استقلال استراحت داشته ایم. ما درخواست داده بودیم که بازی استقلال خوزستان پنجشنبه باشد یا این بازی تغییر کند ولی قبول نشد. با بودن آقای فغانی امیدوارم که نگرانی ای بابت داوری نداشته باشیم.

 


استقلال همیشه بزرگ است


ما پارسال خودمان شکست مقابل صنعت نفت آبادان را تجربه کردیم. باید دید که چگونه می توانیم بازی کنیم و حریف چه می کند. استقلال همیشه تیم بزرگی است و بازی کردن در آزادی مقابل آنها سخت است.

 


مصدومان پدیده؟


بابک حاتمی که تا نیم فصل در کنار ما نیست. طبیعتا در بازی فردا هم نیست. مرتضی منصوری هم به دلیل کشیدگی با ما نیست. محمد اسماعیل نظری را هم اخیرا جذب کرده ایم و امیدوارم بتواند به ما کمک کند.

 


نگرانی از وضعیت خط دفاعی


باید همیشه نگران بود. باید تمهیدات لازم را بیاندیشیم. ما 5 گل خورده ایم. مقابل نفت آبادان گلی که خوردیم آفساید بود و گل پیکان هم پنالتی نبود. فقط نگرانی در بازی با استقلال خوزستان بود. ان شاءالله بتوانیم اشتباهات را در ادامه به حداقل برسانیم.

 

دیدگاه‌ها