کد خبر : 1455714 | 30 مرداد 1396 ساعت 14:47 | 44.8K بازدید | 0 دیدگاه

حضور رسن و ستاره‌های جدید در لیست پرسپولیس

اسامی نفرات جدید پرسپولیس در لیست آسیایی این تیم قرار گرفته است.

حضور رسن و ستاره‌های جدید در لیست پرسپولیس

به گزارش "ورزش سه"، با جدایی چند مهره پرسپولیس در فصل گذشته و جذب ستاره‌های جدید، برانکو ایوانکوویچ اکنون تیمش را مهیای دیدار حساس برابر الاهلی عربستان کرده است.


در نقل و انتقالات تابستانی پرسپولیس شهاب کرمی، محمد امین آرام طبع، سامان نریمان جهان، حامد آقایی، سروش رفیعی را از ترکیب خود خارج کرد تا نفرات جدیدی به جمع آنها اضافه شود.


بر این اساس بشار رسن، گادوین منشا، شجاع خلیل زاده، شایان مصلح و سیامک نعمتی و چند بازیکن جوان به این تیم اضافه شده اند که نام شان برای دور جدید لیگ قهرمانان به لیست اضافه شد.


بشار رسن که در لیگ شماره ۵ می پوشد در لیگ قهرمانان آسیا شماره ۵۵ بر تن خواهد کرد چراکه حامد آقایی مدافع جوان فصل گذشته پرسپولیس در مرحله قبلی این رقابت ها از شماره ۵ استفاده کرده بود.

 

سیامک نعمتی هم شماره ۲۰ را بر تن خواهد کرد. او در لیگ شماره ۸۸ را می پوشد اما در مرحله قبلی سامان نریمان جهان از این پیراهن استفاده کرده بود. آدام همتی ۲۱، محمدامین اسدی ۲۳، معین عباسیان ۳۵ ، محمداحسان حسینی ۳۸ و سعید حسین پور نیز شماره ۲۶ را بر تن خواهند کرد.

 

صادق محرمی هم که در لیگ برتر شماره ۲ را بر تن می کند باید همچون مرحله قبلی لیگ قهرمانان آسیا پیراهن ۱۷ را بر تن کند و سایر بازیکنان هم با شماره های قبلی خود به میدان می روند. گادوین منشا همانند لیگ برتر در این رقابت‌ها نیز شماره 90 را برتن خواهد کرد.

 

شماره بازیکنانی همچون سروش رفیعی که ۷ می پوشید و از پرسپولیس رفته اند هم تا پایان رقابت ها قابل استفاده نیست.

 

1236514

دیدگاه‌ها