کد خبر : 1455744 | 30 مرداد 1396 ساعت 15:53 | 5.5K بازدید | 0 دیدگاه

مربی ذوب‌آهن: نفت آبادان قوی‌تر از گذشته است

تکسیرا می گوید بازیکنان برزیلی نفت آبادان کیفیت این تیم را افزایش داده اند.

مربی ذوب‌آهن: نفت آبادان قوی‌تر از گذشته است

به گزارش "ورزش سه"، با غیبت امیر قلعه نویی، میگوئل تکسیرا، مربی ذوب‌آهن با حضور در نشست خبری پیش از دیدار مقابل صنعت‌نفت آبادان اظهار داشت: با تیم قدرتمندی بازی داریم. صنعت‌نفت بازیکنان خوبی گرفته و از کادرفنی قوی بهره می‌برد، ضمن اینکه این تیم هواداران فوق‌العاده‌ای هم دارد و می‌توان گفت در این شهر مردم عاشقانه فوتبال را دوست دارند. به نظر من ایران به چنین شهرهای عاشق فوتبالی نیاز دارد. برای‌مان جای افتخار دارد که به این شهر آمده‌ایم.

وی افزود: بازی سختی پیش رو داریم ولی ما هم یک تیم خوب داریم. در بازی گذشته شرایط خوبی نداشتیم و سعی می‌کنیم فردا ضعف بازی قبلی را بر طرف کنیم. تلاش می‌کنیم از عهده این بازی بر بیاییم و در نهایت پیروز شویم. قاسم حدادی‌فر، مهدی مهدی‌پور و عباسی مصدومان ما در بازی فردا هستند.

مربی ذوب آهن در ادامه در رابطه با شرایط بازیکن برزیلی این تیم ، خاطرنشان کرد: اینجا شهری است که مردم عاشق برزیل هستند. بازیکن برزیلی ما وقتی شنید اینجا به برزیل مشهور است خیلی دوست داشت در این مکان حضور یابد. پروسه اداری کارهای او انجام می‌شود و باید دید چه می‌شود.

وی در ادامه عنوان کرد: می‌دانم در گذشته مربیان پرتغالی در این شهر حضور داشتند. در این شهر مردم عاشق فوتبال هستند. احساس می‌کنم صنعت نفت امسال خیلی قوی‌تر از سال گذشته است. بازیکنان برزیلی که به این تیم اضافه شده‌اند کیفیت تیم را افزایش دادند. بازیکنان خارجی که در این تیم حضور دارند سال قبل تمام توان گسترش فولاد بودند. به همین خاطر فراز کمالوند آنها را می‌شناسد.

دیدگاه‌ها