کد خبر : 1455840 | 30 مرداد 1396 ساعت 20:58 | 196.7K بازدید | 0 دیدگاه

شماره 9 به دنبال عبور از مسی آسیا؛

خروج طارمی از در حواشی با گل و قیچی!(عکس)

آقای گل پرسپولیس به دنبال پایان دادن به حواشی اخیر پیرامون خود با درخشش مقابل الاهلی عربستان است.

خروج طارمی از در حواشی با گل و قیچی!(عکس)

به گزارش "ورزش سه"، مهدی طارمی با وجود اینکه شروع بهتری نسبت به فصل قبل در چهار هفته ابتدایی لیگ برتر داشت و برخلاف لیگ شانزدهم که فقط یک گل زده بود، این بار موفق به زدن دو گل در 4 مسابقه شد اما هجمه‌هایی از اواسط نیمه دوم دیدار با سیاه جامگان علیه او به راه افتاد که شکل جالبی نداشت و موجب برهم خوردن تمرکز این مهاجم شد.


آقای گل دو فصل اخیر پرسپولیس که در لیگ قهرمانان آسیا نیز 6 گل به ثمر رسانده و علاوه بر آن موثر ظاهر شده فردا شب امید اول گلزنی برانکو ایوانکوویچ و هواداران فوتبال دوست ایرانی محسوب می‌شود و با وجود اتفاقات رخ داده از سوی برخی تماشاگران پرسپولیس، نگاه‌ها به سمت او است تا بار دیگر در صعود آسیایی تاثیر گذار باشد.


طارمی که چندین بار از چنین شرایطی عبور کرده و در ترکیب پرسپولیس درخشیده حالا هم در آخرین تمرین این تیم در عمان که امشب برگزار شده شرایط مطلوب و روحیه بالایی دارد و امید می‌رود بتوانند برابر الاهلی عربستان موثر ظاهر شود.


طارمی در کنار دوندگی بالا و تمرین به همراه دیگر سرخ پوشان، تمرین حرکات آکروباتیک گلزنی و زدن قیچی برگردان هم داشت تا نشان دهد در مرز آمادگی خوبی به سر می‌برد و تماشاگران ایرانی می‌توانند به درخشش او در مسابقه حساس فردا شب در مرحله یک چهارم لیگ قهرمانان چشم داشته باشند.


شماره 9 پرسپولیس در حال حاضر فقط یک گل با عمر عبدالرحمان، ستاره العین امارات در جدول گلزنان لیگ قهرمانان آسیا فاصله دارد که دو دیدار رفت و برگشت مقابل الاهلی عربستان می‌تواند فرصت مناسبی باشد تا او مسی آسیایی را پشت سر بگذارد و در لیگ قهرمانان آقای گل شود.

 

عکس‌ها از: امیرحسین خیرخواه- عمان

 

 

 

 

دیدگاه‌ها