کد خبر : 1455907 | 31 مرداد 1396 ساعت 07:33 | 6.3K بازدید | 0 دیدگاه

کسب مدال نونهالان مسیر بازیکنان را برای موفقیت در آینده هموار می‌کند

کرمی: توانایی کسب بهترین نتیجه را داریم

مدیرفنی تیم تکواندو نونهالان گفت: قطعا هر تیمی بتواند در مسابقات جهانی حداکثر توان خود را نشان بدهد به نتیجه نیز دست پیدا خواهد کرد.

کرمی: توانایی کسب بهترین نتیجه را داریم

به گزارش "ورزش سه" و به نقل از تسنیم، یوسف کرمی ، در خصوص شرایط تیم تکواندو نونهالان ایران اظهار داشت: شاید مسافت سفر ما کوتاه بود اما سفر طولانی را پشت سر گذاشتیم و حدود 7 ساعت برای ترانزیت در فرودگاه ترکیه انتظار کشیدیم. خستگی بدنی و روحی بازیکنان در روز اول طبیعی بود اما روز گذشته(دوشنبه) صبح و بعد از ظهر تمرین با نشاطی را دختران و پسران ما پشت سر گذاشتند.

 

وی تصریح کرد: امیدوارم روز مسابقه شرایط همانطور باشد که ما انتظار آن را داریم. در تکواندو برخی چیزها دست ما است و برخی مسائل نیز از کنترل ما خارج است اما امیدوار هستیم این بازیکنان به آن چیزی که استحقاق آن را دارند دست پیدا کنند. کسب مدال جهانی در این سن و سال باعث خواهد شد انگیزه این بازیکنان در آینده چند برابر شود و مسیر هموارتری پیش روی خود داشته باشند.

 

مدیرفنی تیم تکواندو نونهالان در خصوص اینکه چقدر امیدوار است این نسل نونهالان تکواندو ایران مانند دور اول به مقام قهرمانی دست یابد، گفت: در رده‌های سنی پایه هر دوره بازیکنان به دلیل شرایط سنی تغییر می‌کنند و حتی ممکن است این نفرات در سالیان آینده دیگر تکواندو کار نکنند. تیم ما و حتی رقبای ما نسبت به دوره گذشته صد در صد تغییر کردند و شرایط مانند رده بزرگسالان نیست که با توجه به رقبا نتایج بتوان نتایج را پیش‌بینی کرد. قطعا هر تیمی بتواند در این مسابقات حداکثر توان خود را نشان بدهد به نتیجه نیز دست پیدا خواهد کرد.

 

کرمی تاکید کرد: اگر بچه‌ها ما به توانایی‌های خود ایمان داشته باشند توانایی کسب بهترین نتیجه را دارند اما در این رده سنی توانایی فنی آنچنان تاثیر گذار نیست و هر چقدر تلاش ورزشکاران بیشتر باشد دستاورد بهتری نیز خواهند داشت.

 

وی در خصوص رقبای ایران بیان کرد: طبیعتا کره‌جنوبی مانند همیشه رقیب ایران است و در این شکی نیست اما کشورهای اروپایی نیز به دلیل حضور در مسابقات مختلف از رقبای ما هستند. شاید نفرات اروپایی از لحاظ توان فنی در حد بازیکنان ما نباشند اما با سیستم‌های الکترونیکی راحت هستند و به راحتی پا می‌زنند. اکثر کشورهای اروپایی به خصوص روسیه به همراه کره‌جنوبی و چین حریفان خوبی برای تیم ایران هستند.

 

مدیرفنی تیم تکواندو نونهالان در پایان خاطرنشان کرد: از همه مردم ایران و علاقمندانی که صادقانه تکواندو را پیگیری می‌کنند خواهش می‌کنم بازیکنان تیم ایران را دعا کنند. دوری از خانواده‌ها برای بازیکنان این رده سنی بسیار سخت است و در کنار آن این بچه‌ها برای حضور در ورزش حرفه‌ای سختی زیادی را متحمل و وزن زیادی را کم کردند و به خاطر این زحمات خواستار دعای مردم هستم تا با یک مدال خوشرنگ برای کشورشان افتخارآفرینی کنند.

 

دیدگاه‌ها