کد خبر : 1455912 | 31 مرداد 1396 ساعت 08:24 | 55K بازدید | 0 دیدگاه

عضو هیئت رئیسه باشگاه الاهلی؛

پرسپولیس: یکی از قدرتمندترین تیم‌های آسیا

یکی از اعضا هیئت رئیسه باشگاه الاهلی عربستان پیش از دیدار با پرسپولیس گفت: از این می‌ترسم که بازیکنان الاهلی به خاطر اعتماد به نفس بالا در این دیدار کار دستشان بدهد و نتیجه برعکس شود.

پرسپولیس: یکی از قدرتمندترین تیم‌های آسیا

به گزارش "ورزش سه" و به نقل از فارس، تیم فوتبال پرسپولیس امشب در بازی رفت مرحله یک چهارم نهایی لیگ قهرمانان آسیا در ورزشگاه سلطان قابوس مسقط مقابل الاهلی عربستان قرار می‌گیرد.

 

عباس صیرفی، یکی از اعضا هیئت رئیسه باشگاه الاهلی در مصاحبه با روزنامه «هاتریک» عربستان گفت: بازی الاهلی با پرسپولیس اصلا آسان نیست. تیم ایرانی یکی از قدرتمندترین تیم‌های آسیا به شمار می‌آید اما آنچه که الاهلی را متمایز می‌کند این است که این تیم در رقابت با تیم‌های ایرانی غالبا کاندیدای پیروز میدان بوده است.
 

وی افزود: از این می‌ترسم که بازیکنان الاهلی به خاطر اعتماد به نفس بالا در این دیدار کار دستشان بدهد و نتیجه برعکس شود. البته الاهلی بازیکنان در سطح بالایی دارد و تجربه زیادی دارند و باید در این بازی تلاش کنند تا همه را خوشحال کنند.

 

صیرفی در ادامه به بازیکنان الاهلی پیامی فرستاد و گفت: آنها باید برای راه یابی به مرحله نیمه نهایی تمام تلاش خود را بکنند و این را بدانند که پرسپولیس مانند الفتح نیست زیرا این تیم ایرانی بازیکنان ملی پوش سطح بالا و لژیونرهای خوبی دارد.

 
 

دیدگاه‌ها