کد خبر : 1456008 | 31 مرداد 1396 ساعت 13:59 | 45.4K بازدید | 0 دیدگاه

محرومیت در کمین سه بازیکن پرسپولیس-الاهلی

سه بازیکن از تیم های پرسپولیس و الاهلی امشب در صورت دریافت کارت زرد از دیدار بعدی تیمشان محروم می شوند.

محرومیت در کمین سه بازیکن پرسپولیس-الاهلی

به گزارش "ورزش سه"، ولید باخشوین و سعد عبدالعامر دو بازیکن تیم الاهلی در دیدار مرحله ی یک هشتم نهایی رقابت های لیگ قهرمانان آسیا مقابل الشباب با کارت زرد جریمه شده اند و در صورتی که در دیدار امشب مقابل پرسپولیس کارت زرد بگیرند، دیدار برگشت مقابل نماینده ی ایران را از دست خواهند داد.


در تیم پرسپولیس اما شرایط مساعد است و تنها محمد انصاری خطر دریافت کارت زرد و از دست دادن دیدار برگشت را پیش رو دارد. البته سید جلال حسینی تنها محروم این دیدار سرخپوشان است و سروش رفیعی بازیکن دیگری است که در صورتی که به الخور نرفته بود، خطر از دست دادن دیدار بعدی او را تهدید می کرد.


این در حالی است که پرسپولیس تا اینجای رقابت ها 13 کارت زرد دریافت کرده، که سیدجلال با 4 کارت و سروش رفیعی که به تیم الخور پیوست با 3 کارت زرد، خشن ترین بازیکنان سرخپوشان بوده اند. در تیم الاهلی هم که تا اینجای رقابت ها 10 کارت زرد و 1 کارت قرمز دریافت کرده، عقیل بلغیث و سعید عبدالعامر با دریافت دو کارت زرد خشن ترین بوده اند؛ ضمن اینکه تنها کارت قرمز این تیم نصیب موتاز هوساوی شده است.


در مجموع حریفان پرسپولیس 118 بار روی بازیکنان این تیم خطا کرده اند و 123 بار هم پرسپولیسی ها بازیکنان حریف را با خطا متوقف کرده اند. بازیکنان تیم الاهلی هم 119 بار متوقف شده اند و 100 بار هم روی حریفان خطا کرده اند.

دیدگاه‌ها