کد خبر : 1456177 | 31 مرداد 1396 ساعت 23:01 | 74.7K بازدید | 0 دیدگاه

روانخواه: شانس آوردیم، خداراشکر

مربی تیم سپیدرود گفت:« در بازی برابر سپاهان شانس هم با ما یار بود و به خاطر این نتیجه خدارا شاکر هستیم.»

روانخواه: شانس آوردیم، خداراشکر

به گزارش "ورزش سه" ، تیم سپیدرود توانست با یک بازی تدافعی یک امتیاز ارزشمند را از سپاهان و در شهر اصفهان بگیرد تا امیدهای این تیم در لیگ برتر بیشتر شود.


امیدرضا روانخواه مربی سپیدرود بعد از تساوی بدون گل تیمش برابر سپاهان گفت:« ما در چهار بازی قبلی هرگز اینقدر تحت فشار نبودیم. درست است که در بازی های قبلی  سه بازی را باختیم و یک بازی را بردیم؛ ولی در آن بازی های تیم برتر زمین بودیم که متاسفانه آن نتیجه لازم را نگرفتیم. امروز ولی سپاهان واقعا فوتبال خوبی بازی کرد. ما هم با این فوتبالمان برنامه داشتیم. ما تیم نوپایی هستیم و بازیکنان جوانی داریم. حتی کادر فنی تیم ما هم جوان هست. »


روانخواه ادامه داد:« ما سعی می کنیم با تمام توان در مسابقات شرکت کنیم. از قبل استراتژی ما مشخص بود. شانس آوردیم و خدا را شاکریم. این نتایج باعث شده تیم بهتری نسبت به بازی های قبلی شویم. شاید نباید سه باخت می آوردیم؛ اما این باخت ها به ما کمک کرد که الان تیم خیلی بهتری باشیم به خصوص در کارهای دفاعی خیلی پیشرفت کردیم. موضوع مهم تر این است که در دو بازی اخیر گلی دریافت نکردیم. امیدواریم این روند ادامه داشته باشد ودر بازی های دیگر هم این روند را حفظ کنیم.»


روانخواه در پاسخ به اعتراضات خبرنگاران اصفهانی نسبت به عدم حضور علی نظرمحمدی سرمربی سپیدرود به  گفت:« در همه شرایط حق با شما است . باید بگویم بعد از بازی با پیکان چون قرار نبود بازی ما روز سه شنبه باشد حتی یک جلسه تمرینی نداشتیم و فرصت نشد که آقای نظرمحمدی در کنفرانس قبل از بازی حاضر شود. »


او ادامه داد:« موردی که می خواهم راجع به آن صحبت کنم این است که از باشگاه سپاهان تشکر کنم که چنین ورزشگاه و فضایی را به وجود آورده  که بازیکنان فوتبال در آن شخصیت پیدا می کنند؛ اما  در این بازی فحاشی هایی انجام شد که زیبنده این ورزشگاه زیبا نیست. درست است که در بازی اتفاقاتی افتاد که شاید مطابق میل تماشاگران نبود اما ما هم زحمت می کشیم که با دست پر به شهرمان برگردیم. شاید سپاهان می توانست گل بزند و امتیاز بگیرد اما فحاشی در محیط ورزشگاه کار درست و پسندیده ای نیست.»

دیدگاه‌ها