کد خبر : 1456179 | 31 مرداد 1396 ساعت 23:09 | 32.9K بازدید | 0 دیدگاه

تراکتور 2 گل شانسی زد!

دایی: برق قطع شد، تمرکز از دست رفت

سرمربی سایپا معتقد است استحقاق شکست برابر تراکتورسازی را نداشتند.

دایی: برق قطع شد، تمرکز از دست رفت

به گزارش "ورزش سه"، علی دایی در نشست خبری پس از بازی با تراکتورسازی گفت: اصلا باخت حق ما نبود و خیلی سر تر از حریف بودیم؛ در نیمه اول اصلا موقعیت نصفه و نیمه هم به تراکتور ندادیم ولی قطعی برق در نیمه دوم موجب شد تمرکزمان را از دست بدهیم؛ حداقل حق ما مساوی بود.


او ادامه داد: درست است که بازیکنان ما زحمات خود را کشیدند ولی در زدن ضربات آخر دقت لازم را نداشتند تا روی دو اشتباه فردی گل بخوریم؛ به بازیکنان گفتم نباید غرور داشته باشیم چون تراکتور چیزی برای از دست دادن ندارد و با تمام توان کار می‌کند؛  به شاگردانم گفتم باید انگیزه بردن داشته باشیم ولی آنها دچار غرور شدند و نتوانستند نمایش همیشگی را داشته باشند.


سرمربی سایپا عنوان کرد: تراکتور روی دو موقعیت شانسی و اشتباه مدافعان ما گل زد ولی ما مثل همیشه حمله می‌کردیم اما بازیکنان به دلیل دریافت دو گل تمرکز لازم را در زدن ضربات آخر نداشتند.


دایی اضافه کرد: تمام بازیکنان من زحمت خود را کشیدند و بعد از بازی این حرف ها وجود دارد که اگر این بازیکن یا آن بازیکن زودتر می‌آمد بهتر بود ولی تمام بازیکنان ما تلاش خود را داشتند؛ ما بر اساس توانایی بازیکنان اقدام به تعویض می‌کنیم اما اینکه توپ‌ها گل نمی‌شود بستگی به شرایط دارد.


او درباره وقفه مسابقات لیگ عنوان کرد: برای تعطیلات لیگ برنامه داریم؛ قرار است بازیابی و مرور برنامه‌های تاکتیکی به همراه بازی‌های تدارکاتی داشته باشیم تا تیم در شرایط مسابقات بماند و نقاط ضعف را پوشش دهیم.

دیدگاه‌ها