کد خبر : 1456181 | 31 مرداد 1396 ساعت 23:10 | 14.9K بازدید | 0 دیدگاه

جاده عشق به تیم یکطرفه نیست؛

کرانچار: نباید اسمی از بحران آورده شود

زلاتکو کرانچار سرمربی تیم سپاهان می گوید که نباید اسمی از بحران در مور تیمش آورده شود، چرا که آنها مسلط بر بازی بوده اند و این نوسانات طبیعی است.

کرانچار: نباید اسمی از بحران آورده شود

به گزارش "ورزش سه"، زلاتکو کرانچار سرمربی تیم سپاهان در نشست خبری پیش از دیدار تیمش برابر سپیدرود به سوالات خبرنگاران پاسخ داد.

 


دو امتیاز را به راحتی از دست دادیم


بازی را به خوبی آغاز کرده و با انرژی وارد مسابقه شدیم. امروز با بازی سازی توانستیم توپ را به محوطه ۱۸ قدم حریف رسانده و موقعیت ایجاد کنیم؛ اما وقتی نتوانیم محصول موقعیت ایجاد شده را درو کنیم، یعنی نتوانسته‌ایم کاری انجام دهیم و دو امتیاز را به راحتی از دست دادیم.

 


80 درصد بازی در اختیار ما بود


می‌دانستیم سپیدرود می‌خواست بازی آرامی را ارئه کند. نیمه اول آنها را دست کم نگرفته و در جستجوی موقعیت بودیم. در نیمه دوم سعی کردیم حملات را بیشتر کرده و با سانتر می‌خواستیم فشار را افزایش دهیم.امروز ۸۰ درصد بازی دست سپاهان بود. بازیکنانی که داریم باید گرایششان را طوری تنظیم کند که توپ‌هایشان به گل تبدیل شود.

 


نباید اسمی از بحران آورده شود


نباید اسمی از بحران آورد چون بحران زمانی ایجاد می شود که بر بازی مسلط نباشیم اما ما در بازی‌ها، همه چیز را در دست داشتیم. در نحوه برخورد با بازی درست عمل نکردیم. تعداد زیادی از بازیکنان عوض شدند و این نوسانات طبیعی است تا به تعادل برسیم.

 


جاده ی عشق به تیم یکطرفه نیست


رسول نویدکیا موقعیت‌های راحتی را از دست داد اما امیدواریم او با تیم تطبیق پیدا کند تا بتواند پاس های مناسبی دهد. امروز هواداران جو خوبی ایجاد کردند و بارها به بازیکنان می‌گویم شما مدیون آنها هستید. عشق به تیم یک طرفه نیست و شما بازیکنان هم باید آن ها را دوست داشته باشید. بازیکنان نباید با مدل بازی خود، هواداران را تحریک کنند. این تحریک باعث فحاشی می شود که ناراحت کننده است؛ اما جاده عشق به تیم یک طرفه نیست و هواداران باید بدانند شاید در گلزنی موفق نبودیم اما به لحاظ فنی هیچ افتی نداشتیم.

 


اگر موقعیت های انصاری و محمدی را مروان داشت، گل می‌زد


اولین بازی بود که از مروان حسین استفاده کردیم؛ اما او بد تغذیه شد و نتوانست عملکرد مناسبی داشته باشد. اگر موقعیت های ۱۰۰ درصدی که محمدی و انصاری داشتند، مروان حسین داشت، بهتر می‌توانست استفاده کند.

دیدگاه‌ها