کد خبر : 1456225 | 01 شهریور 1396 ساعت 08:40 | 42.5K بازدید | 3 دیدگاه

همه در انتظار تصمیم سرمربی و هیات مدیره؛

اغمای استقلال؛ دود در چشم تیم و منصوریان

مدیران و سرمربی استقلال هنوز برای ادامه همکاری موضع گیری نکردند تا این تیم در اغمای کامل باشد.

اغمای استقلال؛ دود در چشم تیم و منصوریان

به گزارش "ورزش سه"، نمایش منصوریان بعد از شکست بی سرانجام به پایان رسید. سرمربی استقلال با داور و سرمربی تیم حریف خداحافظی کرد، بازیکنان بهت زده استقلال را با تصاویری که پیش از این از روز خداحافظی ناصر حجازی به یاد داشتیم، راهی رختکن کرد و بعد از چند دقیقه کنش و واکنش با هواداران راهی رختکن شد. سرمربی استقلال ترجیح داد در نشست خبری حاضر نشود و آنگونه که از رختکن این تیم اعلام شد، هیچ یک از دستیاران او نیز مجوز حضور در نشست را پیدا نکردند تا شایعات قوی تر از گذشته ادامه پیدا کنند اما با وجود همه این اتفاقات، 48 ساعت آینده به عنوان زمانی برای تصمیم گیری اعلام شد. زمانیکه بهترین تعبیر برای آن "اغمای استقلال" است.


اینکه منصوریان و مدیران استقلال در فضای احساسی بعد از شکست، تصمیم جدیدی برای این تیم اتخاذ نکردند، رفتاری منطقی به نظر می رسد اما موکول کردن تصمیم گیری برای استقلال به روزهای آینده می تواند فرصت طلایی 20 روزه تعطیلات را از استقلال بگیرد. اتفاقی که دود آن به چشم استقلال خواهد رفت تا آبی ها که حالا 5 هفته از لیگ را از دست داده اند، فرصت بعدی آماده سازی را نیز فدای این تعلل در تصمیم گیری کنند.


علیرضا منصوریان و مدیران استقلال باید برای خروج از این بلاتکلیفی هر چه سریعتر تصمیمی اتخاذ کنند. اگر سیاست مدیران باشگاه ادامه کار منصوریان است، چه بهتر که همین حالا و قبل از آنکه شایعات بیش از این رختکن استقلال را متلاشی کند، این تصمیم اعلام و رسانه ای شود و اگر رای آنها به استفاده از کادرفنی جدید است، چه فرصتی بهتر از تعطیلی طولانی مدت لیگ برتر.


تمرینات استقلال از روز شنبه آغاز می شود و اعضای کند و غایب هیات مدیره و البته مدیرعامل استقلال 72 ساعت فرصت دارند تا تصمیم نهایی خود را برای این باشگاه اتخاذ کنند تا شاید تیم پر هزینه امسال استقلال روی آرامش را ببیند.

دیدگاه‌ها